NIBE-SVV

De opzet van de cursusdagen was goed en leerzaam. De cursus is zeker van toegevoegde waarde bij het schrijven van rapporten. Het examen sluit naar mijn mening echter niet goed aan bij de cursus.... De opzet van de cursusdagen was goed en leerzaam. De cursus is zeker van toegevoegde waarde bij het schrijven van rapporten. Het examen sluit naar mijn mening echter niet goed aan bij de cursus. Allereerst is een rapport schrijven op een onbekend vakgebied een vreemde keuze. Het lijkt mij beter om aansluiting te zoeken bij de praktijk van de cursist. De examenopdracht op zich is prima, maar de opzet met een samenvatting, inleiding, voorwoord en literatuurlijst is naar mijn mening overbodig. Dit riep veel vragen en onduidelijkheid op bij de cursisten, maar ook bij de docent. Het lijkt mij beter de examenopdracht aan te laten sluiten bij de cursusdagen. Tijdens de cursusdagen wordt de opzet van een rapport ook besproken. Deze opzet was uiteindelijk slechts een klein deel van de totale examenopdracht.

Econocom Nederland B.V.

Pragmatische aanpak van een door de wol geverfde docent met veel interactie. De theorie komt door de mogelijk tot sparren met collega studenten en de docent echt tot leven.

Gerard van Zelst

Ondanks de mooie web omgeving maakte ik toch regelmatig gebruik van het handboek en samen met het dagelijkse portie vragen een goede combinatie.

Magriet M. Daflaar

Het was zeer leerzaam. Een aanrader voor alle (basis) dienstverleners.

Wft Vermogen was best pittig om via de elearning te doen. Desondanks is het toch in een keer gelukt en benik tevreden

Een goede training, alhoewel de vragen bij de memotraining niet allemaal betrekking hadden op de opleiding.

De opleiding was voor mij erg verhelderend. De leraar die we hadden (Marcel Lubbers) bracht de stof op een hele leuke en leerzame manier. We werden erg betrokken bij de stof. Al met al een goede... De opleiding was voor mij erg verhelderend. De leraar die we hadden (Marcel Lubbers) bracht de stof op een hele leuke en leerzame manier. We werden erg betrokken bij de stof. Al met al een goede opleiding.

Uitstekende kwaliteit, goede faciliteiten en een goede online leeromgeving.

Training - examen training WFT vermogen was goed! Absoluut!
Training - examen training WFT vermogen was goed! Absoluut!
wat ik altijd jammer vind is dat vaak de trainingen niet door gaan op de locatie waar je je had ingeschreven en de communicatie soms wat lasting verloopt (gaat het wel door, niet door, waar, wanneer....) vandaar de 3 sterren -