Sardjoepersad Rakesh

Opzicht zelf is de opleiding leerijk. Ik kan t toepassen aan me dagelijkse werkzaamheden.

De e-learning Solvency II is als basis voor Solvency II kennis prima. Het hoofdstuk "waarde" sluit in mijn ogen wat minder aan bij mijn praktijk (ontwikkeling intern model) en volgens mij ook minder... De e-learning Solvency II is als basis voor Solvency II kennis prima. Het hoofdstuk "waarde" sluit in mijn ogen wat minder aan bij mijn praktijk (ontwikkeling intern model) en volgens mij ook minder met de SII wetgeving en implementatie.

Rabobank

De stof in examen kwam in grote lijnen niet overeen met leermateriaal.
De stof in examen kwam in grote lijnen niet overeen met leermateriaal.
Ik heb bij NIBE-SVV altijd het gevoel dat ze willen dat je zakt en niet dat je wat leert. Examens zijn onnodig complex, met verwarrend taalgebruik

Reactie NIBE-SVV:

Naar aanleiding van de review hebben wij telefonisch contact opgenomen.
Naar aanleiding van de review hebben wij telefonisch contact opgenomen.
We vinden het vervelend om te vernemen dat de student niet tevreden is over het studiemateriaal en hadden dit graag persoonlijk besproken. We hebben de student hiertoe nog niet bereikt.
We streven ernaar om materiaal te leveren van de beste kwaliteit. Inmiddels is het betreffende materiaal ook aangepast en hierbij is rekening gehouden met de input van onze studenten.
We stellen de ontvangen feedback erg op prijs.

Duidelijk, soms wel veel informatie in 1 hoofdstuk

Ik vond het wel ok. In de lesstof en ook in de oefeningen op de site staan veel fouten. Hierdoor heb je het gevoel dat je er niet echt op kunt vertrouwen. Dat maakt het studeren wel iets lastiger.

Reactie NIBE-SVV:

We hebben contact opgenomen met de studente inzake de review, en waarderen de telefonische toelichting die wij hebben ontvangen. Op dit moment zijn we actief met het evalueren van het betreffende... We hebben contact opgenomen met de studente inzake de review, en waarderen de telefonische toelichting die wij hebben ontvangen. Op dit moment zijn we actief met het evalueren van het betreffende materiaal, en de ontvangen feedback nemen we uiteraard
mee in de evaluatie.

Erwin Lups

De opleiding is goed en netjes. Bij vragen staan de medewerkers mij als klant zeer plezierig en netjes te woord.

R. Scherpenisse

De training vond ik leuk en leerzaam. Het boek is prettig leesbaar. In de drills zitten heel veel fouten wat niet prettig werkt en waardoor je in de war kan raken. In de lessen hebben we veel... De training vond ik leuk en leerzaam. Het boek is prettig leesbaar. In de drills zitten heel veel fouten wat niet prettig werkt en waardoor je in de war kan raken. In de lessen hebben we veel aandacht besteed aan de rekenopgaven.
Het examen daarin tegen vind ik niet echt aansluiten bij de training. De training Zakelijke Kredietverlening heeft te maken balansen, resultatenrekeningen enzovoorts. In het examen kreeg ik hier echter slechts één vraag over. De overige 29 theorievragen waren heel gedetailleerd hadden in veel gevallen mindere samenhang met de werkelijke stof zakelijke kredietverlening. Tot slot had ik mijn docent gemaild met vragen echter was hij op vakantie waardoor hij niet tijdig mijn vragen kon beantwoorden. Ik vind dat het noodzakelijk is dat daarin vervanging wordt geregeld wanneer een docent voor langere tijd vragen van studenten niet kan beantwoorden.

Harold N. Dhalganjansing

Ik volg het nog steeds naar volle tevredenheid en uw instantie geeft daarbij uitstekende service en ondersteuning.

Snelle hulp bij vragen, zowel telefonisch alsook via de e-mail!