NIBE-SVV

Harold N. Dhalganjansing

Ik ben net gestart maar het loopt uitstekend.

E. den Brouwer

Erg veel fouten in zowel tekst,- als werkboek. Sommige informatie is zelfs achterhaald. Sluit absoluut niet aan op examen waar 100% zeker zaken gevraagd worden die nergens in de stof zijn te vinden.... Erg veel fouten in zowel tekst,- als werkboek. Sommige informatie is zelfs achterhaald. Sluit absoluut niet aan op examen waar 100% zeker zaken gevraagd worden die nergens in de stof zijn te vinden. Ook klacht bij DUO ingediend. Eerst 4 voor examen, twee dagen later -zonder opnieuw te leren- een 7. Zegt alles, en kan alleen bij WFT-examens. Let wel! Mag best moeilijk, maar moet wel de complete stof tot beschikking krijgen!

Reactie NIBE-SVV:

We betreuren het dat student niet tevreden is over de gevolgde opleiding en hebben naar aanleiding van de review persoonlijk contact gezocht. De punten van aandacht zijn met elkaar besproken. We... We betreuren het dat student niet tevreden is over de gevolgde opleiding en hebben naar aanleiding van de review persoonlijk contact gezocht. De punten van aandacht zijn met elkaar besproken. We zullen de aansluiting van ons materiaal op het examen verder onderzoeken en nemen de ontvangen feedback mee in ons proces van kwalitatieve verbetering.
NIBE-SVV

De Memo trainer vind ik erg handig. De lesstof niet zo op ons kantoor van toepassing, wij hebben hoofdzakelijk particulieren met simpele verzekeringen.

Ik vind dit een goede en nuttige opleiding waar je voor je werk veel aan hebt.

Prima training met goede dialogen onder leiding van gemotiveerde docenten.

- De eerste 2 cursus delen konden sneller en meer to the point, wel goede trainer hoor!
- De examentraining was erg goed, snelheid, veel behandeld en doelgericht voor het examen. Het zou nog een optie kunnen zijn om nog een 2e dagdeel te doen met examen training.

Sluit prima aan bij de praktijk, fijne leerkracht

Opleiding en training prima. Boek vind ik niet fijn om te lezen.

Reactie NIBE-SVV:

Vervelend te vernemen dat het boek niet prettig leesbaar is geweest. Om de ervaringen persoonlijk te bespreken, is er telefonisch contact opgenomen. Er is nog geen gesprek tot stand gekomen, daarom... Vervelend te vernemen dat het boek niet prettig leesbaar is geweest. Om de ervaringen persoonlijk te bespreken, is er telefonisch contact opgenomen. Er is nog geen gesprek tot stand gekomen, daarom proberen we het later nogmaals.
NIBE SVV

Rabobank West Betuwe

De training was top, mede door de leraar Wim T. Neggers.