NIBE-SVV

Ton Lauckhart/Firimass BV

Ik heb de klassikale begeleiding als bijzonder nuttig en leerzaam ervaren. Door de interactie tussen de groep en de docent kwamen we dieper in de materie dan wanneer je alleen e-learning doet. Dit... Ik heb de klassikale begeleiding als bijzonder nuttig en leerzaam ervaren. Door de interactie tussen de groep en de docent kwamen we dieper in de materie dan wanneer je alleen e-learning doet. Dit geldt zeker ook voor de examentraining; kan ik van harte aanbevelen!

Zeer leerzaam, zowel de theorie als de praktijkervaring van mijn medestudenten.
Bedankt voor de goed georganiseerde klassikale dagen.

Wim

Zeer prettige leerstof en een fijne memotrainer om je dagelijks verder te helpen in je leertraject.

Mirza Karamujic

Zeer leerzaam en zeker van toegevoegde waarde.

De lessen waren super en ook de examen training! Dat zou ik iedereen aanraden die er zelf thuis geen tijd voor heeft. Zo is het qua tijd overzichtelijk en heb je veel baat bij de uitleg en lessen en... De lessen waren super en ook de examen training! Dat zou ik iedereen aanraden die er zelf thuis geen tijd voor heeft. Zo is het qua tijd overzichtelijk en heb je veel baat bij de uitleg en lessen en de examen training. Echter het regelen erom heen was drama!!!

Reactie NIBE-SVV:

Een mooie en enthousiaste beoordeling over de bijeenkomsten en de examentraining,
maar ook een punt ter verbetering. We hebben daarom contact opgenomen voor meer informatie. We zijn blij met deze telefonische toelichting en nemen de feedback mee in ons verbeterproces!
NIBE-SVV

ABN AMRO Kleinbedrijf Noord

Praktische en relevante opleiding waarin een goede brug werd geslagen tussen theorie en praktijk