Susanne

Opleidingsniveau sluit totaal niet aan bij waar wij ons in de praktijk mee bezig houden. De stof gaat zo diep. Echt onzin dat we zoveel moeten weten waar we in de praktijk nooit mee te maken... Opleidingsniveau sluit totaal niet aan bij waar wij ons in de praktijk mee bezig houden. De stof gaat zo diep. Echt onzin dat we zoveel moeten weten waar we in de praktijk nooit mee te maken krijgen. Ik begrijp heel goed dat we een bepaalde achtergrondkennis moeten hebben, maar dit gaat te ver.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Susanne. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Susanne. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

De e-learning is goed te volgen en duidelijk, in tegenstelling tot het examen. De examenvragen zijn veel te ingewikkeld en onnodig moeilijk!

Reactie NIBE-SVV:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
NIBE-SVV

Een groot gedeelte van de training sluit niet aan bij mijn werk. Het gedeelte over de zorgverzekering is niet van toepassing op mijn werk als bankemployee er komen hier behoorlijk veel en en pittige... Een groot gedeelte van de training sluit niet aan bij mijn werk. Het gedeelte over de zorgverzekering is niet van toepassing op mijn werk als bankemployee er komen hier behoorlijk veel en en pittige vragen terug in de stof en zeker het examen wat zeker een struikelblok is. Er moet echt een scheiding komen voor mensen die echt werken met de zorgverzekering en degene die er niks mee te maken hebben. Tevens heeft het een grote impact op privé dit omdat leren alleen in de avonduren mogelijk is en ik het ook heel veel stof vind voor een PE. Het lijkt wel op de volledige opleiding. Hier moet echt wat aan gedaan worden.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Geen opmerkingen. Behalve dan dat ik deze opleiding een half jaar gelden al heb gedaan. Dan komt het vreemd over om daar nu een evaluatie van te ontvangen.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is erg fijn om te horen! Goed dat je het aangeeft, we gaan dit intern meenemen. Bedankt voor je review en deelname.

Wilko

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee, Wilko! Bedankt voor je beoordeling.

René

N.v.t.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.
NIBE-SVV

Prima PE cursus, niets aan veranderen.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Celia

Elke keer gaat de training niet door

Reactie NIBE-SVV:

Dat vinden wij vervelend om te lezen, Celia! Mocht je nog geen alternatief hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op.

Robert

Missende informatie in de syllabus, vragen die worden gesteld sluiten niet aan op examen en syllabus

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je review met ons, Robert! We nemen je feedback intern met ons mee.