Positief:
overzichtelijke cursus
Interessant om onderdelen door te nemen die voor mij niet echt toepasbaar zijn in de praktijk.

Negatief: over het algemeen vind ik dat er veel...
Positief:
overzichtelijke cursus

Negatief: over het algemeen vind ik dat er veel engelse termen/teksten worden gebruikt. Ik snap dat er sprake is van internationale regelgeving maar we wonen nog steeds in Nederland en de toename van het gebruik van engels, stoort mij overigens in het algemeen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je uitgebreide feedback met ons. We hopen dat je desondanks de cursus als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

De theorie was zeer interressant.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is fijn om te horen. Bedankt voor je feedback.
NIBE-SVV

Online leeromgeving die bijna niet aansluit bij de praktijk. Veel dingen die voor beleggingsspecialisten misschien nodig zijn maar niet voor een FA vermogen adviseur die alleen klanten moet... Online leeromgeving die bijna niet aansluit bij de praktijk. Veel dingen die voor beleggingsspecialisten misschien nodig zijn maar niet voor een FA vermogen adviseur die alleen klanten moet begeleiden bij de online aanvraag van een indexfondsen-vermogensbeheer-product. Dus doordat je veel onbekend studiemateriaal krijgt doe ik er veel langer over dan de geplande tijd. Impact op werk en prive is daarom groter dan voorzien.
Hoe je met klanten omgaat is natuurlijk wel belangrijk en altijd goed om te updaten.

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen over je ervaringen. We gaan je feedback intern doorzetten ter verbetering van de kwaliteit en service.
NIBE-SVV

Ik vond de eerste les prima aansluiten bij de praktijk. Dit miste ik in de tweede en derde les. Ik had de stof meer praktijkgerciht verwacht. Het was erg algemeen terwijl de opleiding toch echt... Ik vond de eerste les prima aansluiten bij de praktijk. Dit miste ik in de tweede en derde les. Ik had de stof meer praktijkgerciht verwacht. Het was erg algemeen terwijl de opleiding toch echt medische aspecten bij ongveallenletsel is.

Reactie NIBE-SVV:

Fijn om te lezen dat je algeheel tevreden bent. Verder nemen we je feedback met ons mee. Bedankt voor je review.
NIBE-SVV

Deze cursus kan ik goed gebruiken voor functie

Reactie NIBE-SVV:

Dat is goed om te horen. Heel veel succes toegewenst in je huidige functie!

Werkbare training.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is fijn om te horen! Bedankt.

Rick

De opleiding was goed te doen. Het lesmateriaal bevatte eigenlijk veel meer rekensommetjes dan het examen. Deze rekensommetjes kostte mij best veel tijd. Achteraf had ik hier veel minder tijd aan... De opleiding was goed te doen. Het lesmateriaal bevatte eigenlijk veel meer rekensommetjes dan het examen. Deze rekensommetjes kostte mij best veel tijd. Achteraf had ik hier veel minder tijd aan kunnen besteden om toch het examen te kunnen halen.

Ik werk nu dik 4 maanden in de pensioenen. De opgedane theorie komt wel goed van pas.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is fijn om te horen, Rick! Bedankt voor je feedback.
NIBE-SVV

E-learning van NibeSVV komt niet overeen met de toets

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te horen dat dit overeenkomt. We zetten je feedback intern door!

Xx

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Andre

Lesmateriaal was prima en sluit aan op mijn werkomgeving

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je review, Andre! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.