NIBE-SVV

Opleiding viel tegen. Het verschil in niveau van de deelnemers was te groot. Het grammatica deel was interessant, maar werd kort behandeld. De drie dagen leken erg veel op elkaar qua inhoud en... Opleiding viel tegen. Het verschil in niveau van de deelnemers was te groot. Het grammatica deel was interessant, maar werd kort behandeld. De drie dagen leken erg veel op elkaar qua inhoud en lesstof. Docent had geen concreet programma, liet veel over aan deelnemers. Tijd werd niet volledig / efficient besteed. Toch een aantal interessante zaken geleerd, maar opleiding voldeed niet aan verwachting en kosten.

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te horen dat de opleiding tegen viel. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

De lessen zijn erg zinvol en leerzaam, vooral de examentraining is erg leuk gebracht en zeer leerzaam.
De voorzieningen in het hotel minimaal geen snacks, hapjes of koeken. Alleen 1 keer fris

Reactie NIBE-SVV:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Bedankt voor het delen van je feedback met ons!

Mark

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Mark!

Angela

Gezien de context kan ik de opleiding momenteel opfrissen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback, Angela!
NIBE-SVV

Veel taalfouten in de tekst

Reactie NIBE-SVV:

Goed dat je dit aangeeft! We gaan je feedback intern doorzetten!
NIBE-SVV

Ik heb virtuele classroom gedaan. Dit is heel goed te doen. Ook de examentraining is prima te volgen. Het enige is dat er in de leeromgeving vrij veel taal fouten en andere fouten voorkomen. Heel... Ik heb virtuele classroom gedaan. Dit is heel goed te doen. Ook de examentraining is prima te volgen. Het enige is dat er in de leeromgeving vrij veel taal fouten en andere fouten voorkomen. Heel jammer.

Reactie NIBE-SVV:

Fijn om te horen dat je tevreden bent over de opleiding. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
NIBE-SVV

Bij mij past de online manier van lesgeven totaal niet. Het opdreunen van de lesstof door de trainer en dan vragen of ik zelf een voorbeeld had, het spijt me dat is niet wat ik mij had voorgesteld... Bij mij past de online manier van lesgeven totaal niet. Het opdreunen van de lesstof door de trainer en dan vragen of ik zelf een voorbeeld had, het spijt me dat is niet wat ik mij had voorgesteld van balansANALYSE. We hebben allemaal een naslag boek ontvangen, die is prima. Maar neem een balans en leg gedetailleerd uit waarom posten op de balans staan en waar je op moet letten. Voor mij is het een grote teleurstelling geweest. Zonde van mijn geld.

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen dat de online manier van lesgeven niet bij je past. We gaan je feedback verder intern met ons meenemen!

Kim

Fijn e elearning en vooral de filmpjes helpen mij om alles beter te begrijpen

Reactie NIBE-SVV:

Dat is goed om te lezen, Kim! Bedankt voor je positieve feedback!
NIBE-SVV

Online leeromgeving is goed, ook de online vragenmodule vind ik erg fijn. Qua stof is het wel veel en sommige informatie is voor mij iets minder relevant in mijn werk.

Reactie NIBE-SVV:

Fijn om te zien dat je tevreden bent over de opleiding. Bedankt voor je feedback!

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback!