Ricardo

Ik vind dat de lesstof verbeterd kan worden op het gebied van:
- spelling
- interpunctie
- actualiteit (zie tekst kentekenplicht landmaterieel)

Daarnaast zou het fijn zijn...
Ik vind dat de lesstof verbeterd kan worden op het gebied van:
- spelling
- interpunctie
- actualiteit (zie tekst kentekenplicht landmaterieel)

Daarnaast zou het fijn zijn als er oefenexamens en/of een uitgebreidere database met vragen zou zijn om te oefenen richting examen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Ricardo. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...

Jolanda

De opleiding deed ik eerst als e-learning, later omgezet naar klassikaal. Maar vond de klassikale opleiding niet meer toevoegen aan mijn opleiding. Leraar las alleen de power point voor, kon geen... De opleiding deed ik eerst als e-learning, later omgezet naar klassikaal. Maar vond de klassikale opleiding niet meer toevoegen aan mijn opleiding. Leraar las alleen de power point voor, kon geen actuele vragen beantwoorden. Kon ook niet echt vragen over de module-opdracht behandelen, kon deze ook niet terugvinden in het e-connect systeem.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Jolanda! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Lucas

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je review, Lucas!
NIBE-SVV

Ik vond de vragen niet geheel aansluiten bij de leerstof,

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te horen! We gaan je feedback intern met ons meenemen!

Simone

Ik heb nog steeds geen duidelijkheid over wanneer er virtuele lessen worden verzorgd.Er wordt niet prompt gereageerd op meldingen vanaf het contact formulier.

Reactie NIBE-SVV:

Beste Simone, het spijt ons te lezen dat hier nog verwarring over is. We raden je aan om even contact met ons op te nemen. Je kunt ons bereiken op 035 - 7 506 155. We helpen je dan graag even... Beste Simone, het spijt ons te lezen dat hier nog verwarring over is. We raden je aan om even contact met ons op te nemen. Je kunt ons bereiken op 035 - 7 506 155. We helpen je dan graag even verder!

x

Reactie NIBE-SVV:

Hartelijk bedankt voor het delen van je beoordeling met ons!

Goede opleiding, wel een aantal verbeterpunten:
- De lesstof sluit niet goed aan op de kennisvragen in de omgeving, er zaten vragen in die niet over de inhoud gingen.
- Ik kreeg helaas...
Goede opleiding, wel een aantal verbeterpunten:
- Ik kreeg helaas geen reactie van de docent op een vraag.

Reactie NIBE-SVV:

Goed dat je dit bij ons aangeeft! We gaan je feedback wat betreft het lesmateriaal en het contact met de docent intern doorzetten.

Tim

Ben nog met de cursus ESMA bezig, mijn ervaringen met net NIBE-SVV zijn over het algemeen goed.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Tim!

Fleur

Ik vond de lessen interessant, hoewel ik les 2 erg taai vond met alle wetgeving. Dit had misschien met een casus tussendoor wat levendiger gemaakt kunnen worden.

Reactie NIBE-SVV:

Dat kunnen we ons goed voorstellen, Fleur! We gaan je feedback met ons meenemen!

Victor

Online gevolgd. Prima lesstof en oefenvragen. Site zou iets gebruikers vriendelijker mogen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Victor! We nemen je feedback wat betreft de site met ons mee.