Jari

Uitstekende trainer met werkervaring, altijd prettig. sloot helaas wat minder aan op mijn beroepspraktijk waardoor het cijfer lager uitvalt.

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer dat de cursus niet geheel aansloot op jouw beroepspraktijk. We hopen dat je desondanks de cursus als leerzaam hebt ervaren en zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze... Wat jammer dat de cursus niet geheel aansloot op jouw beroepspraktijk. We hopen dat je desondanks de cursus als leerzaam hebt ervaren en zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze trainer!

Linda

Prima opleiding die echt een handvat bied voor de dagelijks praktijk. Niet alleen theorie maar linken aan de praktijk voelt perfect. Soms had ik wel het gevoel dat de theorie lessen iets verder... Prima opleiding die echt een handvat bied voor de dagelijks praktijk. Niet alleen theorie maar linken aan de praktijk voelt perfect. Soms had ik wel het gevoel dat de theorie lessen iets verder uitgespreid hadden kunnen worden omdat het wat veel was in 1 lesdag en dan is een hele dag zware theorie best pittig. Had bijv bij de SIRA opdracht graag een extra dag les gehad omdat dat toch een grote kluif was. Docenten verder Top!

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback, Linda! Dat kunnen we ons goed voorstellen. We nemen je feedback intern met ons mee. Verder zijn we blij om te lezen dat je tevreden was over de... Bedankt voor het delen van je feedback, Linda! Dat kunnen we ons goed voorstellen. We nemen je feedback intern met ons mee. Verder zijn we blij om te lezen dat je tevreden was over de docenten!

Examentraining hielp enorm

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om te lezen dat de examentraining enorm heeft geholpen! Bedankt voor je feedback.

Jeroen

Ik vond het fijn dat je alles zelf kon indelen. Locaties waren wisselend, Breda heel mooi, Den Haag viel tegen.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed om te horen, Jeroen! Wat betreft de locaties spijt het ons te lezen dat niet elke locatie even goed was. Bedankt voor je feedback!

Betty

Prima opleiding, prettige docent die de stof goed uitlegt. De stof sluit aan bij mijn werk, ik kan er in de praktijk wat mee. De docent ging goed in op de vragen van de deelnemers en hij gebruikte... Prima opleiding, prettige docent die de stof goed uitlegt. De stof sluit aan bij mijn werk, ik kan er in de praktijk wat mee. De docent ging goed in op de vragen van de deelnemers en hij gebruikte leuke en actuele voorbeelden.
De locatie in Utrecht was goed; met de auto was lastige te bereiken i.v.m. files, maar dat heb ik opgelost door een uur extra reistijd in te plannen. Als je dan toch te vroeg op locatie bent is er koffie ;-)
Aanrader!

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dat je extra reistijd hebt ingepland om te voorkomen dat je niet te laat komt door de files. We hopen dat de koffie goed heeft gesmaakt op de dagen... Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dat je extra reistijd hebt ingepland om te voorkomen dat je niet te laat komt door de files. We hopen dat de koffie goed heeft gesmaakt op de dagen dat je te vroeg op de locatie was. ;-) We willen je heel veel succes toewensen met het toepassen van de opgedane kennis, Betty!

Fenna

De opleiding geeft mij de basis om als schade-expert bedrijfsschades op een juiste manier vast te stellen.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om te lezen, Fenna! Bedankt voor het delen van je feedback.

Marcel

Met name de actualiteit, nieuwe Wet Toekomst Pensioenen, sprak mij zeer aan.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is super om te lezen, Marcel! Bedankt voor je beoordeling.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Harriët

Prima om weer up-to-date te zijn via deze cursus.

Reactie NIBE-SVV:

Wat super om te lezen, Harriët! Bedankt voor het delen van je feedback met ons.
NIBE-SVV

On line omgeving is prettig en flexibel

Reactie NIBE-SVV:

Dat is goed om te horen! Bedankt voor je feedback!