Jaselique

De les inhoud is uitstekend. de oefeningen die ik elke moment kon maken per week was heel goed. Ook kon ik blijven oefenen met de vragen. Verder was de 3 oefen tentamen heel goed om te oefenen voor... De les inhoud is uitstekend. de oefeningen die ik elke moment kon maken per week was heel goed. Ook kon ik blijven oefenen met de vragen. Verder was de 3 oefen tentamen heel goed om te oefenen voor het maken van mijn tentamen. ik zal Nibe-svv zeker aanraden.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om te horen, Jaselique! Bedankt voor je review.

Patrick

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Patrick!
NIBE-SVV

Een erg prettige docent, met heel veel kennis. Hij weet zijn praktijkervaring en kennis erg goed te combineren en maakt er voor de cursisten een zeer leerzame dag van.

Reactie NIBE-SVV:

Fijn dat je zo tevreden bent over onze docent. We zullen je compliment intern doorzetten!

Irma

Fijne trainer die veel praktijkvoorbeelden geeft waardoor de lessen erg leuk en interactief zijn. Complimenten voor Edwin!

Reactie NIBE-SVV:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Irma! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Linda

Niks dan lof.

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee, Linda! Bedankt voor je beoordeling.

Rudolph

Prima update en praktijkgericht. Ook achtergrond van zaken mooi toegelicht door docent

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Actueel onderwerp.
Kennis docent is top.
Het wordt goed overgebracht.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NIBE-SVV

Training was goed. Tweede dag vond ik interessanter, eerste dag was een goede opfrisser, ook nodig.
Online omgeving kan beter, vaker niet functionerende microfoons en je kon niet in groepjes uit elkaar in diverse virtuele rooms. Docent was goed, lesinhoud ook. Online omgeving kan echt beter, ook qua delen van info. IK denk dat teams beter had gewerkt.

Reactie NIBE-SVV:

Fijn dat je de training als leerzaam hebt ervaren. Verder nemen we je feedback intern met ons mee wat betreft de online omgeving.

Anja

De cursus was echt zoals het was omschreven, al had ik wat meer inzicht onderwerpen verwacht. Waar kun je op letten, wat komt vaak voor, wat zijn aandachtspunten. Het was nu meer boekhouden, ratio's... De cursus was echt zoals het was omschreven, al had ik wat meer inzicht onderwerpen verwacht. Waar kun je op letten, wat komt vaak voor, wat zijn aandachtspunten. Het was nu meer boekhouden, ratio's en hoe stel je een balans op.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Anja! We nemen dit intern met ons mee.

Patricia

Ik heb nu 2 WFT's gedaan, waarvan 1 afgerond en 1 bijna. Er zijn er nog 3 besteld en starten later. De inhoud is perfect, de klantenservice is perfect, als er iets is helpen ze snel en gemakkelijk.... Ik heb nu 2 WFT's gedaan, waarvan 1 afgerond en 1 bijna. Er zijn er nog 3 besteld en starten later. De inhoud is perfect, de klantenservice is perfect, als er iets is helpen ze snel en gemakkelijk. De lesomgeving (virtual classroom) is simpel, duidelijk en makkelijk in gebruik. En tot nu toe verschillende docenten gehad, en allemaal ook duidelijk, rustig en goed in uitleggen. Ik ben erg tevreden. Ga binnenkort een doen via elearning, ben benieuwd of dat ook zo makkelijk gaat.

Reactie NIBE-SVV:

Dat kunnen we ons goed voorstellen! We wensen je heel veel succes toe en willen je bedanken voor de huidige feedback die je met ons hebt gedeeld.