NIBE-SVV

Boeiende cursus over taaie en complexe materie. Veel geleerd en kan deze zaken nu in de praktijk beter behandelen. Kundige en enthousiaste docenten.

Reactie NIBE-SVV:

Fijn dat je veel hebt kunnen leren, we wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Mathieu

Very interesting training that I think useful for my work.

Reactie NIBE-SVV:

That's great to hear! Thank you for your feedback.
Kind regards,
NIBE-SVV

De lesinhoud sluit erg goed aan op de praktijk. Zeker voor mensen die net gestart zijn met het werk.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is fijn om te lezen, bedankt voor je review.
NIBE-SVV

Locatie in Groningen of in het noorden zou geweldig zijn.

Reactie NIBE-SVV:

Dat kunnen we ons goed voorstellen, bedankt voor je reactie.

Bram Paul

Het lesmateriaal sloot goed aan op het examen. De vraagstelling van de testvragen waren goede voorbereiding op het examen.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is erg fijn om te lezen, Bram!

Nick

Ik had verwacht meer te leren in de cursus. Het was te veel casussen uitwerken, waarbij er te weinig ruimte was om inhoudelijk te sparren op onderdelen afzonderlijk.

Reactie NIBE-SVV:

We betreuren te lezen over je ervaringen, Nick! We nemen dit intern met ons mee.
NIBE-SVV

Slechte elearning. Online leeromgeving komt niet overeen met de daadwerkelijke examenvragen. Examentrainingen of lessen worden niet gegeven vanwege te weinig aanmeldingen. Er zijn geen andere... Slechte elearning. Online leeromgeving komt niet overeen met de daadwerkelijke examenvragen. Examentrainingen of lessen worden niet gegeven vanwege te weinig aanmeldingen. Er zijn geen andere manieren om je voor te bereiden dan de elearning.

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen! We gaan dit intern met ons meenemen!

Burim

De opleiding is meer een verplichte nummer voor de Nivre inschrijving. Voor mijn praktijk kan ik altijd dingen meenemen, maar inhoudelijk voegt het weinig toe. Als schaderegelaar ben ik afhankelijk... De opleiding is meer een verplichte nummer voor de Nivre inschrijving. Voor mijn praktijk kan ik altijd dingen meenemen, maar inhoudelijk voegt het weinig toe. Als schaderegelaar ben ik afhankelijk wat mensen mij vertellen en wat er in het medisch dossier staat. Zelf zie ik de medische informatie niet.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je review, Burim! We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Ik vind de stof niet goed aansluiten van nibe. ik heb nibe en lindenhaeghe allebei geleerd, maar lindenhaeghe sluit veel meer aan bij het examen ook de opdrachten. proefexamen sloten ook niet aan... Ik vind de stof niet goed aansluiten van nibe. ik heb nibe en lindenhaeghe allebei geleerd, maar lindenhaeghe sluit veel meer aan bij het examen ook de opdrachten. proefexamen sloten ook niet aan van nibe.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je ervaringen. We gaan dit intern doorzetten!

Joke

De locatie krijgt de minimale punten van mij dat heeft te maken met het niet verstrekken van een uitrijkaart voor parkeren en de slechte lunch

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te horen, Joke! We nemen je feedback intern met ons mee.