Wilma

Ik vind de lesstof teveel voor maar 2 volle lesdagen. Ik had het prettiger gevonden als de lesstof over 3 of 4 dagen zou zijn verdeeld. Tempo lag erg hoog, er werd niet altijd ingegaan op vragen uit... Ik vind de lesstof teveel voor maar 2 volle lesdagen. Ik had het prettiger gevonden als de lesstof over 3 of 4 dagen zou zijn verdeeld. Tempo lag erg hoog, er werd niet altijd ingegaan op vragen uit de groep. Geen tijd of werd niet gehoord.

Reactie NIBE-SVV:

Dat kunnen we ons goed voorstellen. We zullen je feedback intern met ons meenemen!
NIBE-SVV

De oefenexamens sluiten niet goed aan met de werkelijke examen. Bij andere uitgevers is dat wel het geval

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen, we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Zeer veel overbodige en zeer specifieke informatie welke totaal niet aansluit bij de invulling van mijn functie. Ik denk dat hoogstens 20% interessant is en de rest gebruik ik nooit.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je ervaringen met ons.
NIBE-SVV

De online omgeving was prima, maar meer oefenvragen en oefenexamens zou fijn zijn. Verder sluit de opleiding niet erg goed aan bij mijn beroepspraktijk, maar ik zie het algemeen nut van de Wft-basis... De online omgeving was prima, maar meer oefenvragen en oefenexamens zou fijn zijn. Verder sluit de opleiding niet erg goed aan bij mijn beroepspraktijk, maar ik zie het algemeen nut van de Wft-basis wel in.

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen, we gaan je feedback intern met ons meenemen!
NIBE-SVV

De leerinhoud sluit minder goed aan op het examen vergeleken met aanbieder Lindenhaeghe. Fijner als de leerstof op het examen wordt afgestemd.

We gaan je feedback intern doorzetten. Bedankt! Met vriendelijke groet,

Cornelia

Inhoud sluit niet echt aan bij de functie FA Vermogen

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Cornelia!

Andrea

Jammer dat je geen inzage kon krijgen in de fout beantwoorde vragen

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen, Andrea. Bedankt voor het achterlaten van je review!
NIBE-SVV

Er zou wat meer mogelijkheden mogen zijn met oefenen van rekensommen

Reactie NIBE-SVV:

We gaan je feedback intern doorzetten, bedankt!

Tom

Tekstboek sloot niet altijd even goed aan op de online leeromgeving. Docent was verder echt absoluut geweldig

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Tom!

Danielle

Ik vond het heel erg interessant en kan het zeker goed toepassen in mijn werk op de Medische Dienst

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee, Danielle! Bedankt voor je beoordeling.