Harry Antonie

Veel geleerd van de ervaringen van anderen en de ontzettend goede en leuke begeleiding van de cursusleider. Dit maakte het tot een leuke en leerzame dag.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is erg fijn om te lezen, Harry! Bedankt voor je review.

Jhon

De training via drill methode was erg handig, vooral de vragen voorbij laten komen en herhalen.

Reactie NIBE-SVV:

Dat horen we graag, Jhon! Veel succes met het toepassen van de opgedane kennis.

Renske

Ik vond de openvragen in de module erg vervelend. Juist door de meerkeuze vragen elke dag te maken nam ik de info veel beter op.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Renske!

Miranda Angeline

Les inhoud sluit aan bij de vragen van het examen.
Online cursus gedaan (zelfstudie). Geen trainer oid gehad.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is erg fijn om te horen, Miranda! Bedankt voor je review.
NIBE-SVV

Prima opleiding, vragen in het oefenexamen worden niet altijd goed beoordeeld. Een vraag wordt als fout gezien en het goede antwoord is wat je gegeven hebt.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je ervaringen met ons. We nemen je feedback intern met ons mee.

Bianca

Goede lessen, met daarin aandacht voor allerlei onderdelen, zowel rekenen als theorie. Docenten waren prima en de locaties worden ook goed bereikbaar en goede voorzieningen

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.

Marleen

Het had wel iets meer praktijkgericht gemogen, maar het was verder een leuke, leerzame opleiding met erg leuke docent

Reactie NIBE-SVV:

Dat kunnen we ons goed voorstellen. Fijn om te lezen dat je het verder als een leuke en leerzame opleiding hebt ervaren.

Maaike

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NIBE-SVV

De opbouw van de cursus is goed, le leest eerst de wijzigingen en ga daarna aan de slag met het maken van proefvragen en een proefexamen. Ik kwam er toen achter dat ik het lastig vond en dus info... De opbouw van de cursus is goed, le leest eerst de wijzigingen en ga daarna aan de slag met het maken van proefvragen en een proefexamen. Ik kwam er toen achter dat ik het lastig vond en dus info tekort kwam op het maken van de berekeningen en ben toen op zoek gegaan bij een andere aanbieder om meer te kunnen oefenen met de sommen in de diverse opgaves. Bij de WFT wordt een programma aangeboden met voldoende uitleg en voorbeeld berekeningen. Dit heeft mij geholpen naast de stof die jullie al aanbieden om toch het diploma te kunnen behalen.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Vivian

Er mocht iets dieper op de stof worden ingegaan. Nu had ik een heel ander beeld bij deze opleiding.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons, Vivian!