Geen bijzonderheden

NIBE-SVV

Altijd goed om inhoudelijk even te checken dat je van alles op de hoogte bent. Verder niet heel spannend. Het is een verplichte training vanuit DSI, dat is de hoofdreden dat ik hem doe.

Reactie NIBE-SVV:

Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring met ons.

Eray

Interactieve en leuke lessen in een gezellige sfeer. Locatie en voorzieningen waren top. Ook de lunch en (fris)dranken waren goed geregeld

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.

Evert-Jan

Veel fouten in de oefenvragen en zelfs in de examenvragen. Lesboek is gedateerd. Docent is niet bereikbaar (e-learning). Verder een prima cursus.

Reactie NIBE-SVV:

We nemen je feedback intern met ons mee, Evert-Jan. Bedankt voor je review.
NIBE-SVV

Materiaal en lessen waren prima.

Helen

Ik vond de online omgeving van vitero met regelmaat problemen geven. Het werkt niet gebruiksvriendelijk. Mijn ervaringen met bijv. teams zijn dan beter.

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer dat je technische problemen ondervond. We nemen dit intern met ons mee. Bedankt voor je review.

Bianca

Ik vond de lesstof niet altijd heel duidelijk. Heb mezelf heel vaak afgevraagd: hoe dan? Of waarom dan?
Daarom heel veel gegoogled om duidelijkere uitleg te krijgen. Dat vond ik toch jammer. Soms lijkf het alsof er stukken tekst uit een andere opleiding geknipt en geplakt zijn…

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback over het lesmateriaal, Bianca! We gaan dit intern doorzetten. Bedankt.

Ivar

Irma

Het lesmateriaal sluit niet aan op de examenvragen. Voorbeeld wijziging mbt verdeling van schadevrije jaren tussen partners wordt niet besproken in het lesmateriaal.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het doorgeven van je feedback, we gaan dit intern doorzetten.
NIBE-SVV

Lesinhoud sluit niet aan bij het examen.

Reactie NIBE-SVV:

We gaan je feedback intern doorzetten, bedankt voor je feedback!