Maaike

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je review, Maaike!

Andy

Goede docent, veel ruimte voor vragen, interactie met de groep heel goed!

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn, Andy! Bedankt voor je review.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Michel Robert

Goede actuele casussen!

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.
NIBE-SVV

De inhoud sluit goed aan bij de adviespraktijk en neemt ook actualiteiten mee. Denk daarbij bijv. aan crypto's en het toezicht daarop.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is goed om te horen! Bedankt.

Michelle

Een goede opleiding, zeker voor mensen uit de branche. Voor mij sloot het met mijn werk iets minder aan, maar was zeker niet minder leerzaam!

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.

Diederik

Inhoud werd goed op de praktijk ingericht. Ondanks online training weet trainer ook iedereen actief te houden/betrekken tijdens de sessie.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Diederik!

Kirstin

Lesmateriaal en zeker de proefexamens van e-connect zijn veel makkelijker dan het examen

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn Kirstin! Bedankt voor je review.

Lex

Ik had gehoopt dat deze cursus een introductie zou zijn van de belangrijkste onderwerpen binnen riskmanagement, waarbij je aan het handje genomen wordt langs de verschillende onderdelen. Het leek... Ik had gehoopt dat deze cursus een introductie zou zijn van de belangrijkste onderwerpen binnen riskmanagement, waarbij je aan het handje genomen wordt langs de verschillende onderdelen. Het leek echter meer op een verzameling verouderde (6 jaar en ouder) PDF-artikelen die je mocht bestuderen, samenvatten en eventueel bespreken met medecursisten. Ik ben maar vrij snel met de eindopdracht begonnen om er van af te zijn. Na inzending duurde het 8 weken voordat het beoordeeld was

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen dat je niet algeheel tevreden bent. We hopen dat je desondanks de cursus als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Op papier een praktijksituatie toetsen. Dat is zo onwerkelijk. Je voelt geen sfeer van een gesprek, je kent de omstandigheden niet.
Heel vaag allemaal.

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen. We gaan je feedback intern met ons meenemen.