Jacqueline

De examen vragen qua formulering zijn wel wat anders dan de oefen examens. Wellicht is dit een verbeterpunt
On-line oefenen via de memo trainer werkt prima. Het zou fijn zijn als je de...
On-line oefenen via de memo trainer werkt prima. Het zou fijn zijn als je de oefenvragen per hoofdstuk ook opnieuw zou kunnen maken. De antwoorden blijven hier namelijk staan, dus moet je dit afdekken als je ze opnieuw wilt maken/oefenen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je review! We gaan je feedback met ons meenemen.

Quirine

Jammer dat er fouten zaten in de rekensommen van de proefexamens

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om te lezen, Quirine. Verder zetten we je feedback door wat betreft de lesinhoud.

Remco

Lesmateriaal bevat nog redelijk wat schoonheidsfoutjes (typefouten, maar ook niet complete zinnen e.d.
Overall uiteindelijk een ruim voldoende voor het lesmateriaal. Jammer dat de...
Overall uiteindelijk een ruim voldoende voor het lesmateriaal. Jammer dat de examentraining niet kon doorgaan

Reactie NIBE-SVV:

We nemen je feedback wat betreft het lesmateriaal intern met ons mee. Bedankt voor je feedback, Remco!

Ervée

De online omgeving helpt goed om voor te kunnen bereiden op het examen. Vooral de oefenexamens zijn fijn. Blijft een lastige hoeveelheid stof wel en het kost ook wel de nodige uurtjes.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Ervée.

Mirjam

Ik vond het taaie stof, maar door de proefexamens en examentraining leerde ik het ook toepaasen in de praktijk, waardoor ik het me eigen kon maken.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Mirjam!

Kelly

Het lesboek was duidelijk en sluit goed aan op de praktijk. De oefenvragen en oefen examens sluiten ook aan op het daadwerkelijke examen. De docent neemt de tijd voor het doornemen van de vragen en... Het lesboek was duidelijk en sluit goed aan op de praktijk. De oefenvragen en oefen examens sluiten ook aan op het daadwerkelijke examen. De docent neemt de tijd voor het doornemen van de vragen en legt het ook goed uit. Ik ben zeer tevreden.

Reactie NIBE-SVV:

Wat super om te horen, Kelly!

Roy

Goed, sluit aan op mijn werkzaamheden

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat het aansluit op je dagelijkse werkzaamheden, Roy!
NIBE-SVV

Opleiding sloot aan bij de lesstof, ik kon bij het examen niet even staan ondertussen (ivm rugklachten) dat vond ik wel jammer. verder prima locatie, alles was aanwezig.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, we nemen dit intern met ons mee.

Ronald

Geen opmerkingen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je review, Ronald!

Nvt

Reactie NIBE-SVV:

Hartelijk bedankt voor je review.