NIBE-SVV

Online opleiding voldeed aan de verwachting

Reactie NIBE-SVV:

Dat horen wij graag! Bedankt.

Susan

De docent was niet de juiste man voor deze online training. Hij hield urenlange monologen, je kreeg de antwoorden al kado voor jezelf kon nadenken en hij was enorm warrig zodat je het moeilijk kon... De docent was niet de juiste man voor deze online training. Hij hield urenlange monologen, je kreeg de antwoorden al kado voor jezelf kon nadenken en hij was enorm warrig zodat je het moeilijk kon volgen.

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen, Susan! We nemen je feedback intern met ons mee.
NIBE-SVV

BCN Utrecht Centraal goede locatie, BCN Rijnsweerd niet filetechnisch.

Wat fijn om te horen.
Bedankt!

Rudi

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je review, Rudi!

Sebastiaan

Alles uitstekend

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn! Bedankt voor je review.

Leuke leerzame opleiding.

Reactie NIBE-SVV:

Wat super om te horen! Bedankt.

Frieda

Werken met oefenvragen is heel fijn, al wijken de examenvragen enorm af van deze vragen

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om te lezen, Frieda!
NIBE-SVV

Was top, op 1 foutje in de oefenexamenvragen na en heel af en toe kleine tekstuele foutjes of jaartallen die niet kloppen (202 i.p.v. 2020/2021/2022) was het prima te doen. Sloot goed aan op het... Was top, op 1 foutje in de oefenexamenvragen na en heel af en toe kleine tekstuele foutjes of jaartallen die niet kloppen (202 i.p.v. 2020/2021/2022) was het prima te doen. Sloot goed aan op het examen. Dit examen gelukkig in een keer gehaald vandaag :-).

Reactie NIBE-SVV:

Wat super om te horen! Verder nemen we je feedback intern met ons mee.
NIBE-SVV

Veel info. Ook met oude wetgeving erbij vermeld, soms verwarrend en veel om te bestuderen. Digitale omgeving en drills erg fijn. Examen elders gedaan.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om te lezen, bedankt!

Guillaume

Bij elkaar geraapt zooitje aan lesmateriaal dat achterhaald is door de praktijk maar dat schaamteloos wordt aangeboden zonder tussentijds updates door te voeren. Prijs kwaliteit ver beneden de maat.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent, Guillaume! We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent, Guillaume! We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.