Ronald

Omdat ik een vaste baan heb bij de Rabobank heb ik mijn wft PE via jullie moeten laten verlopen. Voorheen zat ik bij hoffelijk financieel. In vergelijking met hoffelijk vind ik de online studie... Omdat ik een vaste baan heb bij de Rabobank heb ik mijn wft PE via jullie moeten laten verlopen. Voorheen zat ik bij hoffelijk financieel. In vergelijking met hoffelijk vind ik de online studie omgeving niet gebruiksvriendelijk en stug. Het lezen van de artikelen en navigeren in de studieomgeving ervaar ik als niet prettig. Heb gewoon geen fijn gevoel over de studieomgeving en voel me hier niet prettig bij. Ik kan s' avonds bij studeren ook niet mijn eigen pc open klappen, maar moet inloggen via mijn Rabo PC met pas. Dat duurt allemaal lang en is lastig etc....

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Ronald! We gaan je feedback betreft het lesmateriaal en de online leeromgeving met ons meenemen.
NIBE-SVV

Ik vond de lesinhoud niet goed. Er staan in het boek enorm lange zinnen waar geen wijs uit te worden is.

NIBE-SVV

Leuk, interessant en gaf weer nieuwe inzichten!

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Inge

Communicatie slecht. Ingeschreven voor klassikaal, deze bleek niet door te gaan. Nul communicatie naar mij, zelf moeten bellen. Zelfde voor virtuele classroom. Na weer bellen boek ontvangen en via... Communicatie slecht. Ingeschreven voor klassikaal, deze bleek niet door te gaan. Nul communicatie naar mij, zelf moeten bellen. Zelfde voor virtuele classroom. Na weer bellen boek ontvangen en via e-learning gestudeerd.
Voor mij reden om niet meer te kiezen voor Nibé. Jammer

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Ik ben niet tevreden met de leerstof en de examentrainingen slim leren sluiten niet realistisch aan bij de praktijk.
Jullie mogen veel meer vaardigheden vragen toevoegen aan e-learning.

Reactie NIBE-SVV:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.

Hidde

Informatie was goed, maar de manier van cursus aanbieden is waardeloos.
Is gewoon een boek lezen en een toets maken.
Die overigens nog moet plaatsvinden dus deze vragenlijst is wat vroeg

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de cursus en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...

Jayta

Ik vind de lesinhoud/materiaal onvoldoende voorbereiding geven op de toets. Er zit voor mij onvoldoende oefenvragen met sommen. Tevens viel de app ook vaak uit. Daarnaast komt er geen herhaling van... Ik vind de lesinhoud/materiaal onvoldoende voorbereiding geven op de toets. Er zit voor mij onvoldoende oefenvragen met sommen. Tevens viel de app ook vaak uit. Daarnaast komt er geen herhaling van vragen die je ''fout beantwoordt''. Ik heb de uiteindelijk de online lesmateriaal bestudeerd van Lindenhaege. Deze biedt continu herhaling op fout beantwoorde vragen en veel oefening op rekensommen. De tentamen heb ik toen in één keer gehaald . Via online studie van Nibes heb ik de tentamen niet behaald.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat je dit op deze manier ervaren hebt. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect... Het spijt ons te lezen dat je dit op deze manier ervaren hebt. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
NIBE-SVV

Docent reageert niet of erg laat bij het stellen van een vraag. Er is maar 1 proefexamen aanwezig en geen extra oefenmateriaal. De standaard extra oefeningen zijn open vragen terwijl het examen uit... Docent reageert niet of erg laat bij het stellen van een vraag. Er is maar 1 proefexamen aanwezig en geen extra oefenmateriaal. De standaard extra oefeningen zijn open vragen terwijl het examen uit meerkeuzevragen bestaat. De hoeveelheid vragen valt ook erg tegen. Er zijn 120 vragen en deze worden iedere keer herhaalt. Je leert zo het juiste antwoord bij de vraag in plaats van daadwerkelijk de stof. Voor de kosten van deze e-learning valt het enorm tegen.

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen dat de docent niet of laat reageert. Dat is niet de bedoeling. We gaan je feedback daarom ook intern doorzetten.
NIBE-SVV

Ik, en vele collega's hebben bij Nibe altijd het gevoel dat de vraagstelling bewust ingewikkeld wordt gemaakt. Dat is dan ook de reden dat wij allen via ons opleidingsbudget zijn overgestapt naar... Ik, en vele collega's hebben bij Nibe altijd het gevoel dat de vraagstelling bewust ingewikkeld wordt gemaakt. Dat is dan ook de reden dat wij allen via ons opleidingsbudget zijn overgestapt naar bijvoorbeeld Lindenhaeghe.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat jullie dit zo ervaren, dan is niet onze bedoeling. We gaan je feedback intern doorzetten en hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke...
NIBE-SVV

Het lesmateriaal was niet compleet. Op p. 267 eindigt de pagina midden in een zin terwijl op p. 268 een nieuwe zin begint. Bovendien sluit het lesmateriaal totaal niet aan bij de vragen in de... Het lesmateriaal was niet compleet. Op p. 267 eindigt de pagina midden in een zin terwijl op p. 268 een nieuwe zin begint. Bovendien sluit het lesmateriaal totaal niet aan bij de vragen in de leeromgeving. Ik heb de cursus mede om die reden niet afgerond en ben ook niet van plan deze af te gaan ronden!

Reactie NIBE-SVV:

Wat balen om te lezen dat het lesmateriaal niet compleet is. Onze excuses hiervoor. Indien wij nog iets voor jou kunnen betekenen, horen we het graag.