Mirjam

Ik vond het taaie stof, maar door de proefexamens en examentraining leerde ik het ook toepaasen in de praktijk, waardoor ik het me eigen kon maken.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Mirjam!

Kelly

Het lesboek was duidelijk en sluit goed aan op de praktijk. De oefenvragen en oefen examens sluiten ook aan op het daadwerkelijke examen. De docent neemt de tijd voor het doornemen van de vragen en... Het lesboek was duidelijk en sluit goed aan op de praktijk. De oefenvragen en oefen examens sluiten ook aan op het daadwerkelijke examen. De docent neemt de tijd voor het doornemen van de vragen en legt het ook goed uit. Ik ben zeer tevreden.

Reactie NIBE-SVV:

Wat super om te horen, Kelly!

Roy

Goed, sluit aan op mijn werkzaamheden

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat het aansluit op je dagelijkse werkzaamheden, Roy!
NIBE-SVV

Opleiding sloot aan bij de lesstof, ik kon bij het examen niet even staan ondertussen (ivm rugklachten) dat vond ik wel jammer. verder prima locatie, alles was aanwezig.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, we nemen dit intern met ons mee.

Ronald

Geen opmerkingen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je review, Ronald!

Nvt

Reactie NIBE-SVV:

Hartelijk bedankt voor je review.
NIBE-SVV

Online opleiding voldeed aan de verwachting

Reactie NIBE-SVV:

Dat horen wij graag! Bedankt.

Susan

De docent was niet de juiste man voor deze online training. Hij hield urenlange monologen, je kreeg de antwoorden al kado voor jezelf kon nadenken en hij was enorm warrig zodat je het moeilijk kon... De docent was niet de juiste man voor deze online training. Hij hield urenlange monologen, je kreeg de antwoorden al kado voor jezelf kon nadenken en hij was enorm warrig zodat je het moeilijk kon volgen.

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen, Susan! We nemen je feedback intern met ons mee.
NIBE-SVV

BCN Utrecht Centraal goede locatie, BCN Rijnsweerd niet filetechnisch.

Wat fijn om te horen.
Bedankt!

Rudi

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je review, Rudi!