Sebastiaan

Alles uitstekend

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn! Bedankt voor je review.

Leuke leerzame opleiding.

Reactie NIBE-SVV:

Wat super om te horen! Bedankt.

Frieda

Werken met oefenvragen is heel fijn, al wijken de examenvragen enorm af van deze vragen

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om te lezen, Frieda!
NIBE-SVV

Was top, op 1 foutje in de oefenexamenvragen na en heel af en toe kleine tekstuele foutjes of jaartallen die niet kloppen (202 i.p.v. 2020/2021/2022) was het prima te doen. Sloot goed aan op het... Was top, op 1 foutje in de oefenexamenvragen na en heel af en toe kleine tekstuele foutjes of jaartallen die niet kloppen (202 i.p.v. 2020/2021/2022) was het prima te doen. Sloot goed aan op het examen. Dit examen gelukkig in een keer gehaald vandaag :-).

Reactie NIBE-SVV:

Wat super om te horen! Verder nemen we je feedback intern met ons mee.
NIBE-SVV

Veel info. Ook met oude wetgeving erbij vermeld, soms verwarrend en veel om te bestuderen. Digitale omgeving en drills erg fijn. Examen elders gedaan.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om te lezen, bedankt!

Guillaume

Bij elkaar geraapt zooitje aan lesmateriaal dat achterhaald is door de praktijk maar dat schaamteloos wordt aangeboden zonder tussentijds updates door te voeren. Prijs kwaliteit ver beneden de maat.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent, Guillaume! We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent, Guillaume! We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Ronald

Omdat ik een vaste baan heb bij de Rabobank heb ik mijn wft PE via jullie moeten laten verlopen. Voorheen zat ik bij hoffelijk financieel. In vergelijking met hoffelijk vind ik de online studie... Omdat ik een vaste baan heb bij de Rabobank heb ik mijn wft PE via jullie moeten laten verlopen. Voorheen zat ik bij hoffelijk financieel. In vergelijking met hoffelijk vind ik de online studie omgeving niet gebruiksvriendelijk en stug. Het lezen van de artikelen en navigeren in de studieomgeving ervaar ik als niet prettig. Heb gewoon geen fijn gevoel over de studieomgeving en voel me hier niet prettig bij. Ik kan s' avonds bij studeren ook niet mijn eigen pc open klappen, maar moet inloggen via mijn Rabo PC met pas. Dat duurt allemaal lang en is lastig etc....

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Ronald! We gaan je feedback betreft het lesmateriaal en de online leeromgeving met ons meenemen.
NIBE-SVV

Ik vond de lesinhoud niet goed. Er staan in het boek enorm lange zinnen waar geen wijs uit te worden is.

NIBE-SVV

Leuk, interessant en gaf weer nieuwe inzichten!

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Inge

Communicatie slecht. Ingeschreven voor klassikaal, deze bleek niet door te gaan. Nul communicatie naar mij, zelf moeten bellen. Zelfde voor virtuele classroom. Na weer bellen boek ontvangen en via... Communicatie slecht. Ingeschreven voor klassikaal, deze bleek niet door te gaan. Nul communicatie naar mij, zelf moeten bellen. Zelfde voor virtuele classroom. Na weer bellen boek ontvangen en via e-learning gestudeerd.
Voor mij reden om niet meer te kiezen voor Nibé. Jammer

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.