Wendy

Het examencentrum in Apeldoorn is een verouderd gebouw met niet zulke goede faciliteiten. Toiletten zijn oud en niet altijd even schoon. Ook de ruimte waar je examen doet is behoorlijk verouderd.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je beoordeling. Goed dat je dit aangeeft, Wendy!

Gerbrand

De helft van de informatie die ik mij verplicht eigen dien te maken, heeft niks met mijn dagelijkse werkzaamheden te maken. Dit is enigszins frustrerend en je moet je afvragen of de hedendaagse... De helft van de informatie die ik mij verplicht eigen dien te maken, heeft niks met mijn dagelijkse werkzaamheden te maken. Dit is enigszins frustrerend en je moet je afvragen of de hedendaagse jeugd dit accepteert of voor een andere baan kiest.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons, Gerbrand.

Sander

Vragen en antwoorden over de lesstof waren niet altijd compleet. Vond ook tijdens examen dat er de nodige vragen naar voren kwamen die nergens in de lesstof (vragen) behandeld waren.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Sander!

Jan

Ben nog bezig met de opleiding

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het doorgeven, Jan!

Wouter

Duidelijke en behulpzame leeromgeving. Ook de applicatie met dagelijkse oefeningen heeft geholpen. De begeleidende omgeving e-connect is daarentegen wat minder duidelijk in het gebruik.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Wouter!
NIBE-SVV

Goede opleiding. Stof is goed te begrijpen en te leren.

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt.

Anita

Ik vond het jammer dat de examentraining niet via teams gevolgd kon worden. Met mijn zakelijk beveiligde laptop verwachtte ik problemen met als gevolg dat ik deze elders heb gevolgd. Klantenservice... Ik vond het jammer dat de examentraining niet via teams gevolgd kon worden. Met mijn zakelijk beveiligde laptop verwachtte ik problemen met als gevolg dat ik deze elders heb gevolgd. Klantenservice is goed bereikbaar en erg vriendelijk, ik heb een paar keer gebeld, prima geregeld.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Anita! We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag via Teams had gevolgd. Fijn dat alles uiteindelijk goed is gekomen.

Femmegienus

De opleiding sluit aan bij de praktijk. Het oefenen van de stof op deze wijze is prettig.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed om te horen! Veel succes toegewenst en bedankt voor je review!
NIBE-SVV

Pittig lesmateriaal, extra voorbeelden op onderdelen met rekenen zijn wel nog welkom.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback!

Nick

Lesmateriaal mag wel in duidelijkere begrijpelijkere termen worden beschreven. Veel staat er op vrij hoog niveau beschreven.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je review, Nick! We gaan je feedback betreft het lesmateriaal intern doorzetten!