Monique

Het is veel, dat voor op gesteld. Maar door dat wij met 3 personen waren incl. de leraar met de examentraining heb ik veel kunnen leren en heb ik veel aan de examentraining gehad.

Reactie NIBE-SVV:

Goed om te lezen dat je er veel van hebt geleerd, Monique!

Theo

Online opleiding gevolgd. Goede opleiding, mooi gefaciliteerd met duidelijke uitleg een veel goede oefenvragen.
Helaas zijn er enkele oefenvragen bij waarbij de omschrijving van de...
Helaas zijn er enkele oefenvragen bij waarbij de omschrijving van de uitgangspunten niet altijd even duidelijk is.
Bij enkele oefenvragen staan m.i. foutieve antwoorden.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om te lezen, Theo! Bedankt.

Marianne

x

Bedankt, Marianne!

Max

De toepassingsvragen waren vrij lastig. Daarnaast zou het fijn zijn als er 2 of 3 oefenexamens zijn, zodat je je echt goed kan voorbereiden. Je kan de vragen nu maar 1x maken.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Max! We gaan dit intern met ons meenemen. Mocht je verder nog vragen hebben, horen we het graag.

Hendrik

Leuke training, pragmatische insteek en goede digitale leeromgeving.

Beste Hendrik,
Wat fijn om te lezen dat je de training als leuk hebt ervaren. Bedankt voor je review.

Martine

Ik vond alles prima voor elkaar. Het enige dat volgens mij kan worden verbeterd is dat het fijn zou zijn als je 1 printdocument van alle lesstof bij elkaar zou hebben. Dus niet zoals nu per... Ik vond alles prima voor elkaar. Het enige dat volgens mij kan worden verbeterd is dat het fijn zou zijn als je 1 printdocument van alle lesstof bij elkaar zou hebben. Dus niet zoals nu per onderdeel een printversie.

Reactie NIBE-SVV:

Beste Martine, bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je algeheel tevreden bent over de cursus. Verder nemen we je feedback intern met ons mee.

Voldeed aan de verwachtingen. Prima

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om te lezen! We wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Reactie NIBE-SVV:

Beste Frederikus, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de cursus. We wensen je heel veel succes toe!