Lesmateriaal was goed

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback! Fijn dat je tevreden bent over de cursus.

Jolanda

Makkelijk te volgen . fijn dat je meerdere oefenexamens kunt maken

Beste Jolanda,
Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je de cursus makkelijk te volgen is geweest.
NIBE-SVV

Men ging snel door de sheets heen. Ik had meer uitleg / toelichting verwacht.
Men ging snel door de sheets heen. Ik had meer uitleg / toelichting verwacht.
Eerste dag was er geen lesmateriaal beschikbaar (kon de docent weinig aan doen), vind het maar apart dat dit niet vanuit NibeSVV wordt uitgereikt aan de docent.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback. Wat jammer om te lezen dat er snel door de sheets heen is gegaan en er geen lesmateriaal beschikbaar was op de eerste dag. We gaan je feedback intern met ons... Bedankt voor het delen van je feedback. Wat jammer om te lezen dat er snel door de sheets heen is gegaan en er geen lesmateriaal beschikbaar was op de eerste dag. We gaan je feedback intern met ons meenemen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NIBE-SVV

Heel interessante en leerzame opleiding. Ik heb deze masterclass los gevolgd, niet als onderdeel van een Masteropleiding. Geeft goede basiskennis van GRC.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Malou

Jammer dat de opleidingslocatie van mijn 1e voorkeur niet doorging. Maar op de reistijd na was Utrecht een goed alternatief. Lesmateriaal werd keurig op tijd thuis bezorgd. Lessen waren goed.... Jammer dat de opleidingslocatie van mijn 1e voorkeur niet doorging. Maar op de reistijd na was Utrecht een goed alternatief. Lesmateriaal werd keurig op tijd thuis bezorgd. Lessen waren goed. Eindopdracht vind ik wel groot in verhouding met de opleiding.

Reactie NIBE-SVV:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt naar je voorkeur. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt naar je voorkeur. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor, Malou! We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Marco

Tamelijk saaie stof. Ik vraag me af of het iets schematischer gepresenteerd had kunnen worden i.p.v. in die korte hoofdstukjes waarin per product eigenlijk steeds hetzelfde staat.

Rijkele

Ik heb een hele slechte ervaring met het Nibe-svv. De klassikale voorbereiding werd op het laatste moment afgezegd. Dit ben ik niet gewend van de opleider waar ik in het verleden mijn opleidingen... Ik heb een hele slechte ervaring met het Nibe-svv. De klassikale voorbereiding werd op het laatste moment afgezegd. Dit ben ik niet gewend van de opleider waar ik in het verleden mijn opleidingen deed. Heb daarom besloten geen PE-opleidingen meer via Nibe-Svv te doen.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding.
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding.
Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
NIBE-SVV

Leerstof uit online leeromgeving sluit niet aan op examens. Vraagstelling is slecht. Ontbrekende stof in theorieboek zelf. Je krijgt vragen die niet in de theorie zijn opgenomen. Vragen waarbij je... Leerstof uit online leeromgeving sluit niet aan op examens. Vraagstelling is slecht. Ontbrekende stof in theorieboek zelf. Je krijgt vragen die niet in de theorie zijn opgenomen. Vragen waarbij je een fout antwoord moet kiezen maar alle gegeven antwoorden zijn juist. Kortom, genoeg wat verbeterd moet worden

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen dat de leerstof uit de leeromgeving niet aan sluit om de examens. We gaan je feedback intern met ons meenemen. Bedankt voor je review.

Ryan

Ik vind het spetterduur, en spetterduuur.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Lizette

De docent gaf les aan de hand van een eigen gemaakte PowerPoint. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat hij zich echt inzette om de stof duidelijk over te brengen. Hij gebruikte ook veel voorbeelden... De docent gaf les aan de hand van een eigen gemaakte PowerPoint. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat hij zich echt inzette om de stof duidelijk over te brengen. Hij gebruikte ook veel voorbeelden vanuit onze praktijk.

Reactie NIBE-SVV:

Beste Lizette, bedankt voor je review. Daar zijn we erg blij mee! We wensen je veel succes toe.