Martijn

Prima opleiding. Sluit aan bij de praktijk. Goed om misschien de examen vragen nog iets meer rechtstreeks aan de behandelde stof te koppelen.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen, Martijn! We zullen je feedback intern met ons meenemen. Bedankt voor het achterlaten van je review!
NIBE-SVV

De kennis vragen zijn constant dezelfde, dat is teleurstellend. Tevens geen opties voor een proef examen. De stof sluit op zich goed aan. Informatie voorziening vanuit nibe is matig. De kennis vragen zijn constant dezelfde, dat is teleurstellend. Tevens geen opties voor een proef examen. De stof sluit op zich goed aan. Informatie voorziening vanuit nibe is matig.
Lesmateriaal is goed.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Peter

Alle onderwerpen werden duidelijk uiteen gezet. Daarnaast was er voldoende ruimte om oefenexamens te maken. Ook kon je zien hoever je de stof beheerst. Tot slot kon je ook een planning maken... Alle onderwerpen werden duidelijk uiteen gezet. Daarnaast was er voldoende ruimte om oefenexamens te maken. Ook kon je zien hoever je de stof beheerst. Tot slot kon je ook een planning maken waardoor het programma je steeds iedere dag of een aantal dagen in de week extra oefenvragen werden gesteld. Ik heb er veel aan gehad.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om horen, Peter! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
NIBE-SVV

Erg goed en heb de cursus met plezier gedaan

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om horen, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
NIBE-SVV

Prima opleiding voor assurantie a varia

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Gert-Jan

Voldoende voorbereiding op het examen. Opvallend dat enkele examenvragen vrijwel exact overeen kwamen met de vragen uit de oefenomgeving. Dat maakt het diploma voor mij wel wat minder waard. Hier en... Voldoende voorbereiding op het examen. Opvallend dat enkele examenvragen vrijwel exact overeen kwamen met de vragen uit de oefenomgeving. Dat maakt het diploma voor mij wel wat minder waard. Hier en daar kleine foutjes in het examen. Zo heet een verzekeraar of klant aan het begin van een vraag bijvoorbeeld Jansen.. en later in de vraag De vries.

Bernardus

Prima doelgericht

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om te lezen, Bernardus! Bedankt voor het delen van je feedback.

Lars

Inhoudelijk had ik echt meer verwacht maar ik moetz eggen dat de opleiding niet door mij uitgekozen is.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je review en deelname, Lars! We nemen je feedback intern met ons mee.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review!

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.