Boudewijn pieter

Prima. alleen onbegrijpelijk dat het niet mogelijk is WFT basis en krediet op dezelfde dag af te leggen. vantevoren waren beide bevestigd en slechts op de dag zelf werd mij verteld dat dit niet... Prima. alleen onbegrijpelijk dat het niet mogelijk is WFT basis en krediet op dezelfde dag af te leggen. vantevoren waren beide bevestigd en slechts op de dag zelf werd mij verteld dat dit niet kan....gelukkig was er een plek de volgende dag.

Wai Fung

Handige e-learning en goede locatie

Reactie NIBE-SVV:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.
NIBE-SVV

Jaarlijks worden steeds dezelfde filmpjes/teksten gebruikt.

Vragen over stand beleidsrente was gedateerd voor iemand die einde jaar de toets maakte.

Opname SFDR wetgeving is...
Jaarlijks worden steeds dezelfde filmpjes/teksten gebruikt.

Opname SFDR wetgeving is goed/relevant.

Ook opname crypto etc. was relevant.

Interessante casus zou zijn wat te doen als iemand wil stoppen met beleggen na een sterke beursdaling.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Roel

Inhoud goed, docent geeft uitdagend les en interactief. Lunch was heerlijk en goede zorg voor de versnaperingen.
Ik denk door de opleiding ik vooruit ben gekomen in mijn kennis.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Jori

Prima opleiding.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Jori! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Mark

Naast de online leeromgeving heb ik veel gehad aan de oefenexamens van een externe opleider. Wellicht kunnen er in de online leeromgeving NIBE-SVV ook meer oefeningen/vragen worden opgenomen t.a.v.... Naast de online leeromgeving heb ik veel gehad aan de oefenexamens van een externe opleider. Wellicht kunnen er in de online leeromgeving NIBE-SVV ook meer oefeningen/vragen worden opgenomen t.a.v. hoe je eea moet berekenen en extra vragen over wat professioneel en inhoudelijk een juiste reactie van adviseurs is op klantcasuistiek. En omdat ik WFT basis en WFT hypothecair al gevolgd had (en examens geslaagd), zit er in het studiemateriaal enige overlap.

Daarnaast v.w.b. het examen, geen idee welke vragen ik op het examen fout beantwoord heb, en inzage aanvragen in je examen, terwijl je geslaagd bent, zal ik niet zo snel doen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, we hebben inmiddels op je andere review gereageerd. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag.

Mark

De vraagstelling in de oefenexamens en de memotrainer uit de online-leeromgeving lijkt niet altijd op de wijze van vraagstelling op het examen. (ook al gaat het inhoudelijk natuurlijk over dezelfde... De vraagstelling in de oefenexamens en de memotrainer uit de online-leeromgeving lijkt niet altijd op de wijze van vraagstelling op het examen. (ook al gaat het inhoudelijk natuurlijk over dezelfde onderwerpen). Opleiders zoals Lindenhaeghe spelen hier natuurlijk handig op in.

Het is jammer dat je na het examen geen idee hebt welke vragen je fout hebt beantwoord. En inzage in je examen aanvragen terwijl je geslaagd bent, zal ik niet zo snel doen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Mark! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Mark! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Zeer interessant. Op dit moment behandel ik de dossiers nog niet, maar dit kan in de toekomst veranderen. Docent en uitleg die ze gaf was helder en ook erg interactief.

NIBE-SVV

De inhoud van de cursus was interessant en sloot aan op de praktijk. Wel was hoofdstuk 2 een hoop herhaling van de WFT. Verder zaten er veel fouten in de vragen (een antwoord fout rekenen terwijl er... De inhoud van de cursus was interessant en sloot aan op de praktijk. Wel was hoofdstuk 2 een hoop herhaling van de WFT. Verder zaten er veel fouten in de vragen (een antwoord fout rekenen terwijl er daarna onder letterlijk staat dat dat het juiste antwoord zou moeten zijn en fouten onterecht goed rekenen). In de examen vragen was dit gelukkig niet het geval.

NIBE-SVV

DE opleiding heeft mij weer geaccrediteerd voor een jaar als DSI treasury adviseur. Stof was helder en duidelijk hoewel er een enkele vraag was waar de stof van de opleiding niet in heeft voorzien.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is super om te lezen! Verder nemen we je feedback intern met ons mee. Bedankt voor je feedback.