Jolande

Kleine groep, felegenheid om vragen te stelken of casussen in te brengen. Soeelde goed in op de actualiteit

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om te lezen, Jolande! Bedankt voor het delen van je feedback.

Jeroen

Goed verhaal

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NIBE-SVV

Prima docenten en begeleiding buiten de lessen om. Echt een aanrader!

Reactie NIBE-SVV:

Wat ontzettend fijn om te lezen! Dat is een mooi compliment voor onze docenten. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Paschasia Johanna

Ik vond het een kraakhelder en goed vormgegeven cursus. Meer kan ik er niet van zeggen anders dan dat ik hoop dat de PE 2023 er ook zo uit ziet!

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Saskia

Veel stof dit keer. Vragen sloten niet altijd aan bij de praktijk. Lesstof leest niet fijn digitaal. Daarom papieren boek besteld.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Saskia! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Saskia! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Training had ter voorbereiding op het examen te weinig diepgang. Juiste documenten misten in de training, foutieve vraag/antwoordcombinaties in de oefenexamens. Wat ik wel als prettig heb ervaren is... Training had ter voorbereiding op het examen te weinig diepgang. Juiste documenten misten in de training, foutieve vraag/antwoordcombinaties in de oefenexamens. Wat ik wel als prettig heb ervaren is de snelle en kundige ondersteuning van de docent.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Dirk Eduard

Overzichtelijke e-learning, prima oefenvragen. Mooie voorbereiding op het examen

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons, Dirk!

Patrick Franciscus Jan He

Duidelijke artikelen, relevante informatie. Fijn dat je het in een aantal sessies kunt afronden en dat het niet in 1x hoeft.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Patrick! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Bruis

Was in het begin wel wennen maar alles werd duidelijk uitgelegd. Ook de examentraining was zeer goed.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is super om te lezen, Bruis! Bedankt voor je feedback.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review!