Stephan

Top

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om te lezen, Stephan! Bedankt voor het delen van je feedback.

Nicole

De inhoud van het boek vond ik heel intensief. Het is me wel gelukt een samenvatting te maken, maar het is heel veel tekst terwijl het veel simpeler beschreven zou kunnen worden.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om horen, Nicole! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Cathy

De lesstof vond ik best wel veel. Sommige hoofdstukken ook erg lang, maar alles bij elkaar interessant en ontzettend blij dat ik het heb gehaald. Op naar de volgende

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen, Cathy! Bedankt voor het achterlaten van je review!

Nvt

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.
NIBE-SVV

Slechte prijs-kwaliteitverhouding. De cursus is belachelijk duur voor een 3-daagse training. Uiteindelijk werd het studiemateriaal er doorheen gejaagd in 1 hele en 2 halve dagen.

Reactie NIBE-SVV:

Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders... Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Anita

Had graag deze examen training schade part. willen volgen, maar helaas lukte dit niet daar mijn beveiligde laptop totaal niet communiceerde met de e-connect omgeving waar de training gevolgd zou... Had graag deze examen training schade part. willen volgen, maar helaas lukte dit niet daar mijn beveiligde laptop totaal niet communiceerde met de e-connect omgeving waar de training gevolgd zou moeten worden. Jammer dat jullie deze training niet via Teams aanbieden. Om deze reden heb ik mijn training geannuleerd en heb deze vervolgens bij Hoffelijk gevolgd, nu wel via Teams. Hopelijk doen jullie hier iets mee. Wat mij betreft een groot verbeterpunt!

Reactie NIBE-SVV:

Dank je wel voor het achterlaten van jouw review, Anita! Jammer om te lezen dat je technische problemen ondervond. We kunnen ons voorstellen dat dit invloed heeft gehad op je algehele ervaring en... Dank je wel voor het achterlaten van jouw review, Anita! Jammer om te lezen dat je technische problemen ondervond. We kunnen ons voorstellen dat dit invloed heeft gehad op je algehele ervaring en dat je er voor gekozen hebt om de training bij een andere opleider te volgen. Excuses voor dit ongemak en bedankt dat je de moeite hebt genomen jouw aandachtspunten met ons te delen.
NIBE-SVV

Locatie met te weinig wc die in de loop van de dag niet fris meer waren.
Miste een tweede docent met juridische/schaderegelings achtergrond

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat de toiletten niet meer fris waren in de loop van de dag en de tweede docent achtergrond kennis miste. We nemen je feedback intern met ons mee.
Met vriendelijke...

Paul

Lesmateriaal was goed leesbaar en is handig als naslagwerk. De docenten waren kundig en brachten de stof op een duidelijke wijze over.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Anette

Vond lesmateriaal passend bij de cursus. De inhoud van het lesgeven van de docenten vond ik passend bij het cursusboek. Tevens ook eigen verhalen van de docenten en de getoonde filmpjes bij... Vond lesmateriaal passend bij de cursus. De inhoud van het lesgeven van de docenten vond ik passend bij het cursusboek. Tevens ook eigen verhalen van de docenten en de getoonde filmpjes bij desbetreffende items heb ik als verhelderend en plezierig ervaren.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Anette! Bedankt voor het delen van je beoordeling!