Talisha

De docenten hebben ons dmv praktijkvoorbeelden en humor heel wat kennis bijgebracht!

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om te lezen, Talisha! Bedankt voor het delen van je feedback.

Geen opmerkingen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Barry

Prima opzet

Reactie NIBE-SVV:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Jacqueline

De training was prima, maar het is heel vervelend dat ik nog geen lesboek ontvangen heb!! Een examentraining beschouw ik als afrondingen, puntjes op de i. En nu moet het lesboek nog komen!!! Echt... De training was prima, maar het is heel vervelend dat ik nog geen lesboek ontvangen heb!! Een examentraining beschouw ik als afrondingen, puntjes op de i. En nu moet het lesboek nog komen!!! Echt niet goed!! Zwaar teleurgesteld!!!

Reactie NIBE-SVV:

Beste Jacqueline, wat jammer om te lezen dat het niet allemaal is goed gegaan. Mocht je het lesmateriaal nog niet ontvangen hebben, zou je dan even contact met ons op willen nemen? Dan zorgen we er... Beste Jacqueline, wat jammer om te lezen dat het niet allemaal is goed gegaan. Mocht je het lesmateriaal nog niet ontvangen hebben, zou je dan even contact met ons op willen nemen? Dan zorgen we er voor dat dit alsnog snel naar je toe komt.

Slechte onduidelijke website

Reactie NIBE-SVV:

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over ons. We zullen je feedback daarom ook intern met ons meenemen. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met...

Patrick

Opleiding zelf prima, maar na de laatste toets te hebben gehaald en de prestatieverklaring meerdere malen te hebben verstuurd, is de opleiding nog steeds niet afgerond.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen over je ervaringen Patrick. Is het inmiddels wel gelukt? Mocht je hierbij toch nog assistentie nodig hebben, dan horen we het graag!

Otto

Het ging mij echt alleen om de inleiding in de fraudebeheersing. Ik kan geen oordeel geven over de docenten wat daar heb ik geen contact mee gehad. De informatie was goed voor een inleiding. De... Het ging mij echt alleen om de inleiding in de fraudebeheersing. Ik kan geen oordeel geven over de docenten wat daar heb ik geen contact mee gehad. De informatie was goed voor een inleiding. De online leeromgeving werkte in dit geval ook goed. Ik geef meestal de voorkeur aan een klassikale leeromgeving omdat er meer interactie is en je meer leert dan alleen wat in het boek staat. Het is een goede start om eventueel verder op door te kunnen ontwikkelen.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Met vriendelijke groeten,

Dewi

Prima! Ik heb een volledige online cursus gedaan. Docenten waren goed bereikbaar. Duurde soms wel wat langer voor je een reactie kreeg, maar dat is niet erg.

Reactie NIBE-SVV:

Hoi Dewi, bedankt voor je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen.

Regina

De trainingen waren interessant, werden leuk gebracht en hebben bijgedragen aan kennisuitbreiding. De online leeromgeving werkt prima.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om te lezen dat je de trainingen als interessant hebt ervaren. Bedankt voor je feedback, Regina!

Prima geregeld.
Inhoud soms wat gedateerd en sluit niet altijd helemaal aan bij de praktijk. Verder top in orde! Ik heb er veel van geleerd.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling! Fijn te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We zullen je feedback betreffende de lesinhoud met ons meenemen.
Met vriendelijke...
Met vriendelijke groeten,