Pieter

De opleiding kan zoveel simpeler geschreven worden. Herschrijven is mijn advies.

Reactie NIBE-SVV:

Hoi Pieter, het spijt mij te lezen over je ervaringen. Graag horen we wat jou ervaringen zijn. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het... Hoi Pieter, het spijt mij te lezen over je ervaringen. Graag horen we wat jou ervaringen zijn. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Bernadett

Ik heb een aantal fouten uit de module gehaald ( uit oefenexamen). Soms kreeg ik de juiste antwoorden door, soms niet, dat is erg jammer. Kortom; ik meld een vraag, blijkt dat het foutief staat in... Ik heb een aantal fouten uit de module gehaald ( uit oefenexamen). Soms kreeg ik de juiste antwoorden door, soms niet, dat is erg jammer. Kortom; ik meld een vraag, blijkt dat het foutief staat in de module, krijg teruggekoppeld "dank je we gaan het aanpassen", maar krijgt geen uitleg over wat er dan wel had moeten staan. Tevens vind ik het jammer dat al ik een foute antwoord geef, niet altijd (consequent) uitgelegd staat wat het dat wel had moeten zijn EN waarom. Soms staat gewoon een antwoord herhaald. Dus het antwoord had "A"moeten zijn, ik koos "B", en bij de anwtoorden staat exact dezelfde tekst als bij antwoord "A" het zou fijn zijn als er ook stond waarom het antwoord A moet zijn

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

I have not been in touch with any instructors so no comments there.

I have not been in touch with any instructors so no comments there.

There was a connection error with the server at the exam center and everyone was sent back and need to rebook for the exam. This can definitely be avoided should there be a back-up server.

Reactie NIBE-SVV:

We regret to read that. Did you make your exam already? If not please let us know via our Social Media channels, so we can check this for you.
Kind regards,

Sanne

Docent was onbereikbaar (heeft nooit mijn vragen beantwoordt) maar de online omgeving werkte erg fijn, ookal zaten er een paar technische fouten in vragen (soms werd een technische error getoond,... Docent was onbereikbaar (heeft nooit mijn vragen beantwoordt) maar de online omgeving werkte erg fijn, ookal zaten er een paar technische fouten in vragen (soms werd een technische error getoond, met de melding dat ik A/B/C moest selecteren, als ik dit deed dan werd de vraag alsnog fout gerekend).

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Sanne! Jammer dat je niet in contact bent geweest met de docent. We zullen je feedback met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de... Bedankt voor het achterlaten van je review, Sanne! Jammer dat je niet in contact bent geweest met de docent. We zullen je feedback met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Prima. Was leuk geweest wanneer de training wat meer aandacht had besteed aan de werkelijke toetsvragen / -opzet.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons. We zullen dit intern met ons meenemen.
NIBE-SVV

Ik zou iedereen aanraden om een examentraining te gaan volgen, de trainster was heel prettig en had hele goeie tips als voorbereiding op het examen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het schrijven van je beoordeling.

Prima opleiding

Reactie NIBE-SVV:

Dat is fijn om te lezen! Bedankt voor het delen van je feedback.

Theodorus

De lesinhoud sluit zeer goed aan bij de praktijk en de geschepte verwachtingen. Het lesmateriaal is ook prima ondersteunend en helder. Goede variëteit qua docenten. Mijn (opbouwende) kritiekpunt is... De lesinhoud sluit zeer goed aan bij de praktijk en de geschepte verwachtingen. Het lesmateriaal is ook prima ondersteunend en helder. Goede variëteit qua docenten. Mijn (opbouwende) kritiekpunt is het feit dat de lessen qua niveau redelijk gemakkelijk te volgen zijn en worden de voorbereidende opdrachten niet of nauwelijks besproken. Het maken van de examens/opdrachten staat hier niet tot in verhouding in mijn ogen. Het maken van de opdrachten kost in mijn ogen namelijk onevenredigheid veel tijd, zeker in verhouding tot de redelijk vrijblijvende lessen.

Reactie NIBE-SVV:

Hoi Theodorus, wat fijn om te lezen dat de lesinhoud zeer goed aan sluit bij de praktijk en geschepte verwachtingen. Wat betreft je kritiek, nemen wij je feedback met ons mee. Bedankt voor het delen... Hoi Theodorus, wat fijn om te lezen dat de lesinhoud zeer goed aan sluit bij de praktijk en geschepte verwachtingen. Wat betreft je kritiek, nemen wij je feedback met ons mee. Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Ashley

Zeer interessante opleiding en fijne docenten.enige nadeel is dat huiswerk niet volledig is nagekeken terwijl tijdig is ingediend, helaas eerder ook gebeurd. docent is daar niet meer op terug gekomen.

Reactie NIBE-SVV:

Hoi Ashley, allereerst fijn om te lezen dat het een interessante opleiding is geweest, met fijne docenten! Wat betreft het huiswerk, nemen wij je feedback met ons mee. Bedankt voor het delen... Hoi Ashley, allereerst fijn om te lezen dat het een interessante opleiding is geweest, met fijne docenten! Wat betreft het huiswerk, nemen wij je feedback met ons mee. Bedankt voor het delen hiervan!

Vanessa

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Vanessa!