Marcel

Ik vind deze opleiding absoluut in aansluiten bij de praktijk. Als adviseur doen we niks met ziektekosten, en de leerstof gaat daar heel diep op in. Jammer dat er niet een splitsing is in schade... Ik vind deze opleiding absoluut in aansluiten bij de praktijk. Als adviseur doen we niks met ziektekosten, en de leerstof gaat daar heel diep op in. Jammer dat er niet een splitsing is in schade verzekeringen en ziektekosten.

Reactie NIBE-SVV:

Jammer om te lezen dat dit niet op jou behoefte aansluit, Marcel. We zullen dit zeker met ons meenemen! We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Jammer om te lezen dat dit niet op jou behoefte aansluit, Marcel. We zullen dit zeker met ons meenemen! We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Ryanne

Lesmateriaal sloot niet aan. Onoverzichtelijk en onvoldoende duidelijk dat bijlagen worden bevraagd.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Ryanne! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Willem

Het examen heeft te veel impact op privé tijd.
De opleiding en het examen hebben mij niets opgeleverd. Ik doe er niets mee.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat de opleiding en examen jou niks hebben opgeleverd. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Ik mis in sommige gevallen de praktijk

Miriam Henrica Johanna Gerarda

Heb geen docent gezien of gesproken.

Reactie NIBE-SVV:

Hoi Miriam, bedankt voor het schrijven van je beoordeling. Mocht je verder nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
NIBE-SVV

De leraar was erg slecht als je een vraag stelde dan kreeg je een ontwijkend antwoord. Of hij verwees je naar de leerstof. Verder geen uitleg ofzo. Erg slecht! Ik raad nibe dan ook niet aan

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de docent. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de docent. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Peter

De opleiding laat een globaal beeld achter wat de modules inhouden zonder te diep op de inhoud in te gaan. An sich is dat prima om voor jezelf te ontdekken wat interessant is om je kennis mee uit te... De opleiding laat een globaal beeld achter wat de modules inhouden zonder te diep op de inhoud in te gaan. An sich is dat prima om voor jezelf te ontdekken wat interessant is om je kennis mee uit te breiden.
Tijdens de online sessies is mij opgevallen dat als de docent alleen informatie zendt dat het erg lastig is om de aandacht erbij te houden, dit gaat specifiek over de docent bij de module 'Next Payments'. De overige docenten lieten ruimte om ook de discussie met elkaar aan te gaan en die interactie zorgt er, vooral bij een online sessie, voor dat het niet saai wordt.

Reactie NIBE-SVV:

Hoi Peter, bedankt voor het schrijven van je review. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Wouter

Het lesmateriaal tekstboek en de portal was goed in orde. De aansluiting met het examen was slecht. ik moest 4 keer examen doen. Elke keer na het examen ging ik uitvoering na wat ik fout had gedaan... Het lesmateriaal tekstboek en de portal was goed in orde. De aansluiting met het examen was slecht. ik moest 4 keer examen doen. Elke keer na het examen ging ik uitvoering na wat ik fout had gedaan maar kwam er niet uit. Zelfs na het raadplegen van extra documentatie naast dat van Nibe SVV was het niet duidelijk wat het gewenste antwoord op het examen zou moeten zijn. Ik heb in Diemen (wft nivo) ook geklaagd over de slechte voorzieningen op locatie. De deur moest open blijven staan in het lokaal omdat het anders te warm zou worden, maar er was erg veel omgevingslawaai van kluisjes, pratende mensen en een lawaaig koffiezetautomaat.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Frank

Was e-learning. heb geen contact gehad met docent . snap dat de opleiding voor SEH adviseur wel goed is.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je review, Frank!