Krijn

Lesinhoud was duidelijk
Reaktie van de docent op vragen was snel en veelal duidelijk

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Krijn!
NIBE-SVV

Ik heb nooit gebruik gemaakt van de docenten, was altijd online. Oefen vragen etc is het meest nuttige aan de opleiding

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!
NIBE-SVV

De online leeromgeving was niet op orde. Beter om via Teams bijvoorbeeld te werken en elkaar gewoon kunnen zien.

Reactie NIBE-SVV:

Dankjewel voor het delen! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!

Markus Adrianus

Op zich awareness goed kunnen volgen en doorlopen. De stap naar het onderdeel BELEID (en alleen middels) certified risk advisor lijkt me veel te groot! waarom niet een tussenstap (een verkorte of... Op zich awareness goed kunnen volgen en doorlopen. De stap naar het onderdeel BELEID (en alleen middels) certified risk advisor lijkt me veel te groot! waarom niet een tussenstap (een verkorte of afgeslankte variant) aanbieden op het beleidsmatige deel. zoals het nu staat is het mbt kosten, inspanning (en toelatingseis) en diepgang veel te grote gap met awarenessdeel. KOM ZSM met een verkorte/afgeslankte variant en ik schrijf me in :-)

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Markus! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Niek

Prima opleiding en opleider. Helaas digitaal door corona. Maar toch prima te volgen

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback!
NIBE-SVV

Duidelijke e-learning met lekker veel vragen om te oefenen.
Docent weet waar hij het over heeft en helpt je met heldere voorbeelden goed op weg naar het examen!

Reactie NIBE-SVV:

Wat ontzettend fijn om te lezen! Dankjewel voor het achterlaten van je review. We wensen je veel succes met het toepassen van de verkregen kennis en vaardigheden.
Met vriendelijke...
NIBE-SVV

Duidelijke e-learning met lekker veel vragen om te oefenen.

Reactie NIBE-SVV:

Wat ontzettend fijn om te lezen! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Richard

De cursus heeft mij weer veel actuele kennis opgeleverd, die handig is als achtergrondinformatie voor mijn werk als secretaris van een bedrijfstakpensioenfonds. De online training vond ik erg goed... De cursus heeft mij weer veel actuele kennis opgeleverd, die handig is als achtergrondinformatie voor mijn werk als secretaris van een bedrijfstakpensioenfonds. De online training vond ik erg goed en daar heb ik mij goed kunnen voorbereiden op het examen. De oefenexamens en de memo training vind ik ook hele sterke onderdelen.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

George

Ik heb uitsluitend positieve ervaring met deze opleiding.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Marcel

Docent en locatie waren goed. lesmateriaal ok. Had graag meer berekeningen willen zien daar in het examen hiermee de meeste punten te behalen zijn.