NIBE-SVV

Lesmateriaal was goed. Uitleg door docent was prima

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Pieter

Ik heb de opleiding online gevolgd, zonder contact met docenten (heb maar wat positiefs ingevuld daar qua aantal sterren).
De examenlocatie is de enige locatie geweest waar ik geweest ben, die...
De examenlocatie is de enige locatie geweest waar ik geweest ben, die vond ik wel netjes, wel erg 'streng' met alles in kluisje etc. - ik ben van mijn studie bij de Open Universiteit gewend om thuis examen te kunnen doen, vind NIBE dan wel wat erg streng eigenlijk.
De opleiding sluit eigenlijk niet aan bij mijn werk, maar ik doe PE om hem niet te laten verlopen.
Het examen vind ik soms wat op een taalspelletje lijken met vraagstelling zó dat je er makkelijk in kunt stinken - dat lijkt me niet nodig.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Pieter! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Pedro

De training was achteraf gezien weinig zinvol, omdat de behandelde vragen niet terugkwamen op het examen. De docent lichtte de antwoorden goed toe. De leslocatie was basis, maar prima voor een... De training was achteraf gezien weinig zinvol, omdat de behandelde vragen niet terugkwamen op het examen. De docent lichtte de antwoorden goed toe. De leslocatie was basis, maar prima voor een dergelijke opleiding.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NIBE-SVV

Lesmateriaal is onvoldoende voor de toets

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat het lesmateriaal onvoldoende is geweest. We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en... Het spijt ons te lezen dat het lesmateriaal onvoldoende is geweest. We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Denk goed om methodiek tegen het licht aan te houden, enigszins gedateerd.

Reactie NIBE-SVV:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NIBE-SVV

Andere partijen ontwikkelen meer dan NIBE met dit soort modules.

Jos

Ik heb alleen online leeromgeving gevolgd zonder docent te raadplegen

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Ok

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NIBE-SVV

De docent was goed op de hoogte. Voldoende casussen besproken. Het niveau was prima. Gezien het onderwerp, met onderlinge discussie, werkt dit beter op locatie dan online.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
NIBE-SVV

Lesmateriaal uitgebreid (te uitgebreid?) en lastig in de voorbereiding zonder toelichting. Docent met verstand van zaken en voldoende diepgang en afwisseling. Lesinhoud bood voldoende afwisseling... Lesmateriaal uitgebreid (te uitgebreid?) en lastig in de voorbereiding zonder toelichting. Docent met verstand van zaken en voldoende diepgang en afwisseling. Lesinhoud bood voldoende afwisseling waarbij logischerwijze het ene onderwerp meer aansluit bij je eigen voorkeuren dan het andere onderwerp.

Reactie NIBE-SVV:

Hi, Bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.