NIBE-SVV

De e-learning was prima te volgen. Door wijziging van functie gebruik ik het nu niet. Maar ik wil mijn diploma's up to date houden.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is fijn om te lezen. Bedankt voor het delen van je feedback.

Rudolf Johan

Ik heb de opleiding met zelfstudie gedaan. Op zich prima, maar wat ik mis in de oefenvragen is dat deze niet echt overeenkomen met de werkelijk examenvragen, dit zou meer overeen moeten komen. Ik... Ik heb de opleiding met zelfstudie gedaan. Op zich prima, maar wat ik mis in de oefenvragen is dat deze niet echt overeenkomen met de werkelijk examenvragen, dit zou meer overeen moeten komen. Ik merkte ook dat vragen o.a. ook over PE artikelen gaan die je in de loop der tijd ontvangt en niet in de stof worden meegenomen. Hierover zou duidelijker geadviseerd moeten worden om ook deze artikelen goed door te nemen voor je examen. Ik heb de vraag over de docenten met 1 ster ingevuld omdat ik zoals al aangegeven heb, het examen in zelfstudie heb voorbereid. Voor zover.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Rudolf Johan! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Hilde

De lesinhoud sluit niet goed aan op de memotrainer en op de examenvragen. Memotrainervragen wel goede voorbereiding. Lesinhoud verouderd, veel gaat over 2 of 3 jaar terug en ook kreeg ik... De lesinhoud sluit niet goed aan op de memotrainer en op de examenvragen. Memotrainervragen wel goede voorbereiding. Lesinhoud verouderd, veel gaat over 2 of 3 jaar terug en ook kreeg ik examenvragen over datums van jaren terug. De examen locatie vond ik niet prettig; geen goed werkend toetsenborg, lawaai van de receptie, zelfs wat schoonmaken tijdens examen en niet altijd even vriendelijk.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Hilde! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Stavros

The rewarded diploma was so poor.

Reactie NIBE-SVV:

We regret to read that Stavros. Thank you for sharing the feedback with us.
Kind regards,

Johan

Online en via boek de stof doorgenomen.
In de praktijk ben ik werkzaam en dus slaat goed aan bij hetgeen ik dagelijks doe.
Is wel theorie, (maar zonder theorie kun je praktijk niet...
Online en via boek de stof doorgenomen.
Is wel theorie, (maar zonder theorie kun je praktijk niet uitoefenen.
Ik zie het als het BIJ blijven.
Is ook een stok achter de deur om je kennis paraat te houden.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen, Johan. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Mehmet

De voorzieningen waren goed, maar het examen zelf is niet zoals het hoort. het gaat niet meer om de kennis of inhoud wat een kandidaat kent maar is meer om mensen op het verkeerde been te zetten.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Mehmet! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Paula

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Paula!

Kelly Elsa Jacobus

Lesinhoud online minimaal opgesteld, weinig overeenkomst met daadwerkelijke vraagstelling bij examen. Naast lesstof online ook boek met leerstof ontvangen hier ontbraken onderwerpen die wel online... Lesinhoud online minimaal opgesteld, weinig overeenkomst met daadwerkelijke vraagstelling bij examen. Naast lesstof online ook boek met leerstof ontvangen hier ontbraken onderwerpen die wel online inzichtelijk waren.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Ik heb de training zonder docenten gedaan, dus toekennen van sterren is nergens op gebaseerd

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!