Docent: geen ervaring.
lesmateriaal: in de berekeningen zaten fouten in: vb bij inhaalruimte.
Misschien meer voorbeelden van berekeningen.
Boek is beknoper dan online leeromgeving....
Docent: geen ervaring.
lesmateriaal: in de berekeningen zaten fouten in: vb bij inhaalruimte.
Misschien meer voorbeelden van berekeningen.
Boek is beknoper dan online leeromgeving. Zou hetzelfde moeten zijn?
Memomtrainer was niet voldoende. Voorheen als je een 70 of 80% scoorde. Dan weet je, je beheerst de stof. Je kan het examen halen.
Scoorde nu 90, 100%. beheerste de stof aardig. Nu was het geen garantie dat je het examen kan halen. Dan is de vraag matcht jullie leerstof wel met het examen...?

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Ik heb de opleiding online gevolgd zonder docent. Lesmateriaal was vooral gericht voor de zorg- en woonverzekering. Sloot niet goed aan op mijn vakgebied.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat dit niet goed aansloot. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Johan

Ik heb geen oordeel over de docenten, want geen contact gehad. Volledig zelfstandig online opleiding gedaan.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Johan!

Noömi

WFT basis sluit nauwelijks tot niet aan op mijn functie maar is gewoon een verplicht nummertje. Ik leer meer zaken die ik nooit of te nimmer gebruik dan zinvolle informatie. Ik volgde een... WFT basis sluit nauwelijks tot niet aan op mijn functie maar is gewoon een verplicht nummertje. Ik leer meer zaken die ik nooit of te nimmer gebruik dan zinvolle informatie. Ik volgde een E-learning, ik heb geen docent-contact gehad. De digitale leeromgeving functioneert voldoende.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen, Noömi. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Jessy

Voor de 2e keer is de opleiding door Nibe-SVV geannuleerd vanwege te weinig aanmeldingen. En er wordt geen alternatief geboden.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat er geen alternatief is aangeboden. Helaas is er soms niet voldoende belangstelling voor een opleiding beschikbaar, waardoor deze helaas niet kan doorgaan. Mocht je hier... Het spijt ons te lezen dat er geen alternatief is aangeboden. Helaas is er soms niet voldoende belangstelling voor een opleiding beschikbaar, waardoor deze helaas niet kan doorgaan. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, stuur ons dan gerust een bericht via Social Media.

Henk

Ik vind de opleiding totaal niet aansluiten bij mijn werkzaamheden als manager fixed Income , dit is een verplichte Treasury bekwaam opleiding

Reactie NIBE-SVV:

Hoi Henk, het spijt ons te lezen dat de opleiding niet aansluit op de dagelijkse werkzaamheden. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons... Hoi Henk, het spijt ons te lezen dat de opleiding niet aansluit op de dagelijkse werkzaamheden. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Joseph Theodorus Marie

Te weinig examenvragen waardoor de voorbereiding examen onvoldoende is. Om toch een voldoende resultaat te behalen heb ik via een externe aanbieder examenvragen gekocht. Daardoor ben ik de tweede... Te weinig examenvragen waardoor de voorbereiding examen onvoldoende is. Om toch een voldoende resultaat te behalen heb ik via een externe aanbieder examenvragen gekocht. Daardoor ben ik de tweede keer dan wel geslaagd.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! Fijn dat je toch voor je examen bent geslaagd. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons... Bedankt voor het achterlaten van je review! Fijn dat je toch voor je examen bent geslaagd. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
NIBE-SVV

Ik kan geen oordeel geven over docenten omdat ik hiervan geen gebruik maakte.

Ik kan geen oordeel geven over docenten omdat ik hiervan geen gebruik maakte.

Het was voor mij erg lastig om uit te vinden hoe de oefenvragen werken. Daarnaast zou het mooi zijn om docenten via video's per onderwerp uitleg te laten geven. Zoals bv Dukers & Baelemans doet.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Bart

De lesstof in het boek is vrij "droog". Om na te kunnen gaan of de lesstof onder de knie is is het noodzakelijk om dit te toetsen. Ik mis bij NIBE svv de mogelijkheid van het maken van oefenexamens.... De lesstof in het boek is vrij "droog". Om na te kunnen gaan of de lesstof onder de knie is is het noodzakelijk om dit te toetsen. Ik mis bij NIBE svv de mogelijkheid van het maken van oefenexamens. De oefenvragen in de online leeromgeving lijken een leuke aanzet maar dit betreft slechts een beperkte set vragen die steeds terugkeert.

Mijn aanbeveling zou dan ook zijn: maak oefenexamens zodat dit een seriwus beeld van de slagingskans geeft!

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Bart! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!