NIBE-SVV

Prima sommige onderdelen waar ik moeite mee had gingen voor mij iet wat te snel

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat het soms wat snel ging. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Martinus

De vragen in de oefenstof en oefenexamens zijn van een te licht kaliber ten opzichte van de examens.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Martinus!

Nvt

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NIBE-SVV

Online leeromgeving is prima. Ik kan geen oordeel over de docenten geven, wat die heb ik niet gesproken.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Johan

Ik heb geen contact gehad met docenten. gekke vraag bij een e-learning opleiding. Inhoud was prima. De wijze van aanbieden ook. Triple A onderwerpen sluiten goed aan op de praktijk.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je de e-learning als leerzaam hebt ervaren, Johan! Echter de vraag over de docent is een standaard vraag die wordt gesteld, de vraag over de docent is bij jou e-learning dan ook niet... Wat fijn dat je de e-learning als leerzaam hebt ervaren, Johan! Echter de vraag over de docent is een standaard vraag die wordt gesteld, de vraag over de docent is bij jou e-learning dan ook niet van toepassing. Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Marjolijn

Ik heb geen gebruik gemaakt van docenten. De e-learning is prima, wat ik jammer vind is dat je de initiele vragen maar 1 x kunt maken.
Meer vragen kun je vervolgens alleen maar krijgen via de...
Meer vragen kun je vervolgens alleen maar krijgen via de extra opties.
Wat ik wel echt slecht vind is dat ik nu (4 maanden na examen datum nog steeds geen certificaat heb ontvangen).

Reactie NIBE-SVV:

Hoi Marjolijn, ik zie dat er een heraanvraag is ingediend bij DUO voor je certificaat. Mocht je het certificaat nog steeds niet hebben ontvangen, zou je ons dan een bericht via Social Media kunnen... Hoi Marjolijn, ik zie dat er een heraanvraag is ingediend bij DUO voor je certificaat. Mocht je het certificaat nog steeds niet hebben ontvangen, zou je ons dan een bericht via Social Media kunnen sturen? Dan kijken we hier graag verder naar.

Loja

Online gevolgd en heb geen gebruik gemaakt van de docenten, kon hier niet over oordelen. Ik vond de vragen in mijn leeromgeving, alsmede de proefexamens niet overeenkomen-in de lijn liggen met het... Online gevolgd en heb geen gebruik gemaakt van de docenten, kon hier niet over oordelen. Ik vond de vragen in mijn leeromgeving, alsmede de proefexamens niet overeenkomen-in de lijn liggen met het daadwerkelijke examen. Dit vond ik van de eerdere trainingen ook al. Toen heb ik nog op andere manieren geleerd voor het examen, waarbij de oefeningen meer overeenkomen met het daadwerkelijke examen.
Desondanks toch gelukkig met voldoende weten te behalen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Loja! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal en de virtual classroom met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de... Bedankt voor het achterlaten van je review, Loja! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal en de virtual classroom met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Ronald

Goede duidelijk en heldere docent.

Reactie NIBE-SVV:

Hi, Bedankt voor je review, Ronald! Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.
Met vriendelijke...

Barbara Neeltje Beatrix

Geen op of aanmerkingen

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NIBE-SVV

Omdat ik in de praktijk niet met deze stof in aanraking kom is het een vrij lastig examen

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.