Anja

Ik heb geen docenten gesproken. Het lesmateriaal sloot niet helemaal aan. Er zaten bijvoorbeeld geen verzuimsommen in de lesstof. Daar werden in het examen wel vragen over gesteld.

Reactie NIBE-SVV:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling, Anja!
Met vriendelijke...

Fred

Docenten spreek ik nooit. Doe de studie geheel online. Lesmateriaal is helder, maar er zitten wel vaak tekstuele schoonheidsfoutjes in het boek. Niet storend voor de studie, maar staat wat slordig.... Docenten spreek ik nooit. Doe de studie geheel online. Lesmateriaal is helder, maar er zitten wel vaak tekstuele schoonheidsfoutjes in het boek. Niet storend voor de studie, maar staat wat slordig. Ik vind studeren via Nibe SVV prettig. Zelf kiezen voor tijdstip waarop ik leer en ondersteund door online is voor mij top.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren en zo tevreden bent over NIBE-SVV! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
NIBE-SVV

Ik ben schadeadviseur en heb niet veel met de leerstof van doen. De vragen die ik op het examen kreeg, sloten niet geheel aan op de leerstof. De leerstof is voornamelijk gericht op inhoud en niet op... Ik ben schadeadviseur en heb niet veel met de leerstof van doen. De vragen die ik op het examen kreeg, sloten niet geheel aan op de leerstof. De leerstof is voornamelijk gericht op inhoud en niet op het toepassen van de stof. Ik kreeg bijvoorbeeld 4 COPD vragen wat in de leerstof niet als dusdanig behandeld is. Ik heb geen contact met docenten gehad dus dit kan ik niet beoordelen. Ik ben de eerste keer op een half puntje gezakt. Ik kreeg vragen dat ik dacht dat heb ik nergens gelezen en de tweede poging ben ik geslaagd met een 10. Kreeg totaal andere vragen. Ik heb altijd het gevoel dat je maar net "geluk" moet hebben met de vragen die je op je examen krijgt.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Arjan

De opleiding is een verplichting vanuit mijn werkgever. Ik zie geeeen enkele meerwaarde voor mijn werk. Het is slechts ballast iedere drie jaar.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je beoordeling, Arjan. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Lindsay Geertruda

Ik vind de oefentoetsen van de cursus niet aansluiten op de werkelijke toetsen. de toetsen uit de cursus zijn veel te makkelijk ten opzichte van de werkelijke toets.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Lindsay! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als... Bedankt voor het achterlaten van je review, Lindsay! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Gillian

Vragen online sluiten niet aan op het examen

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat de vragen niet aansluiten op het examen. We zullen je feedback met ons meenemen en we hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Het spijt ons te lezen dat de vragen niet aansluiten op het examen. We zullen je feedback met ons meenemen en we hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Eric Jan

Via de online module, boek en 2 oefen examens heb ik de eerste keer examen gedaan en net niet gehaald. Daarna via Lindenhage opnieuw een poging gedaan en gehaalld.met een 8. Wat mij opviel is dat... Via de online module, boek en 2 oefen examens heb ik de eerste keer examen gedaan en net niet gehaald. Daarna via Lindenhage opnieuw een poging gedaan en gehaalld.met een 8. Wat mij opviel is dat lindenhage veel betere vragen en vooral sommen had die ook tijdens het examen worden gevraagd. Bijv box 3 daar zat geen enkele som van bij het nibe lespakket . Ik heb hier ook nog over gebeld met de leraar maar die gaf aan dat die er niet zijn. Vreemde zaak
Kortom mij zien jullie niet snel meer terug en zal ik via andere opleiders mijn wft en Pé examens doen

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat het niet is gelopen zoals je voor ogen had, Eric Jan. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met...

Nvt

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Adriaan

Geen docent gezien. Online omgeving is een letterlijke kopie van het boek dus voegt niet veel toe. Examenvragen lijken te weinig op de oefenvragen in de cursus.

Reactie NIBE-SVV:

We zullen je feedback betreffende de online omgeving en de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling, Adriaan!
Met...

Patricia

Ik heb de training online gedaan. Er is onvoldoende variatie in oefenexamens. Het valt mij op dat de uiteindelijke examenvragen totaal niet overeenkomen met de oefenstof. Daarnaast klopt de... Ik heb de training online gedaan. Er is onvoldoende variatie in oefenexamens. Het valt mij op dat de uiteindelijke examenvragen totaal niet overeenkomen met de oefenstof. Daarnaast klopt de informatie niet. Er werd bv gesteld dat er bij bepaalde onderwerpen geen berekening gemaakt hoefde te worden, terwijl er op het examen wel berekeningen gevraagd worden!

Reactie NIBE-SVV:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling, Patricia!
Met vriendelijke...