NIBE-SVV

Er waren geen docenten of locaties om te beoordelen. Het materiaal is prima. Het leerboek is overzichtelijk. De oefenvragen sluiten niet aan op het af te leggen examen. De inhoud dus in niet goed... Er waren geen docenten of locaties om te beoordelen. Het materiaal is prima. Het leerboek is overzichtelijk. De oefenvragen sluiten niet aan op het af te leggen examen. De inhoud dus in niet goed aan bij het examen. Je hebt echt je eigen gezonde verstand nodig om zeker de helft van de vragen te kunnen behalen. Heel jammer.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat de oefenvragen niet aansluiten op het examen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Ik heb geen gebruik gemaakt van docenten en opleidingslocaties.
Ik heb geen gebruik gemaakt van docenten en opleidingslocaties.
Opleiding sluit in zijn geheel niet aan bij mijn werk als adviseur vermogen bij de Rabobank. Hier adviseren wij uitsluitend in beleggingsconcepten en niet in individuele beleggingen. Snap niet waarom deze opleiding als verplichting wordt gezien.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Myrthe

Gaat om een online cursus. Lesstof en examenvragen komen niet echt overeen. Je moet heel veel (externe) oefenexamens doen om het examen goed te kunnen maken. Vreemd dat een studieboek niet voldoende... Gaat om een online cursus. Lesstof en examenvragen komen niet echt overeen. Je moet heel veel (externe) oefenexamens doen om het examen goed te kunnen maken. Vreemd dat een studieboek niet voldoende informatie geeft om een examen te kunnen maken.

Reactie NIBE-SVV:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen, Myrthe. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Michael

De ervaring is dat de opleiding (of beter gezegd de leerstof en het examen) niet aansluit bij mijn praktijk. Het is een 'moetje' en de docenten begrijpen dat gelukkig en passen de leerstof daarop... De ervaring is dat de opleiding (of beter gezegd de leerstof en het examen) niet aansluit bij mijn praktijk. Het is een 'moetje' en de docenten begrijpen dat gelukkig en passen de leerstof daarop aan. Daarnaast vindt ik de examens ver beneden de maat. Men doet er alles aan om je bij een vraag op het verkeerde been te zetten en je zodoende tot een fout antwoord te bewegen. Op onbelangrijke punten wordt teveel ingezoomd op details en uitzonderingssituaties. Complete onzin, sorry maar ik heb er geen andere woorden voor.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat de opleiding niet is verlopen zoals je van ons had verwacht. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!... Het spijt ons te lezen dat de opleiding niet is verlopen zoals je van ons had verwacht. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Pieter

Het lesmateriaal en de oefenexamens sluiten bij lange na niet aan bij het daadwerkelijke examen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Pieter! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als... Bedankt voor het achterlaten van je review, Pieter! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Thom

Ik vul eigenlijk nooit reviews in maar ik kan nu niet anders dan reageren. Ik ben 2 uur na aanvang van de training maar gestopt omdat er na 2 uur 0,0 inhoudelijk nuttige stof is besproken. De docent... Ik vul eigenlijk nooit reviews in maar ik kan nu niet anders dan reageren. Ik ben 2 uur na aanvang van de training maar gestopt omdat er na 2 uur 0,0 inhoudelijk nuttige stof is besproken. De docent leek bijzonder slecht voorbereid, zei vaker in 1 zin 'uhhh' dan mijn hart pompt per minuut, kwam in mijn optiek niet tot de kern van wat hij nou eigenlijk wilde zeggen en heeft volgens mij geen idee hoe de opkeiding via NIBE eruitziet en/of uit welk tekstboek wij de stof leren. De eerste 2 uur (33% van de totale tijd) is verspild aan zaken die in 5 minuten besproken hadden kunnen worden als er enig voorbereiding aan vooraf was gegaan. Ik had echt de indruk dat de docent ter plekke een draai moest geven aan de training. Verspilde tijd, moeite én geld. Flater.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat dit zo is verlopen Thom. Dit is dan ook niet de bedoeling. Je kunt hierover een klacht indienen via e-connect. Mocht je hier assistentie bij nodig hebben, laat het ons dan... Het spijt ons te lezen dat dit zo is verlopen Thom. Dit is dan ook niet de bedoeling. Je kunt hierover een klacht indienen via e-connect. Mocht je hier assistentie bij nodig hebben, laat het ons dan even weten via Social Media.

Marloes

E-learning + boek vond ik prima, sloot ook aan bij het examen wat je kreeg. Docent vond ik niks, hij nam letterlijk de vragen uit de e-learning door, ik had deze training ook kunnen geven als je het... E-learning + boek vond ik prima, sloot ook aan bij het examen wat je kreeg. Docent vond ik niks, hij nam letterlijk de vragen uit de e-learning door, ik had deze training ook kunnen geven als je het mij vraagt...

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Erik

Geen contact gezocht met de docent, dus NVT

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Harry

Eigenlijk is alles soepeltjes verlopen. De oefenvragen waren met name een goede voorbereiding.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Louis

Een fijne manier om de stof tot je te nemen. Vooral de app met 10 vragen per dag spreekt mij aan en heeft me erg geholpen

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!