Ellen

Fijne trainer

Reactie NIBE-SVV:

Hi, Bedankt voor je review, Ellen. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.
Met vriendelijke...

Saskia

Geen bijzonderheden

NIBE-SVV

Docenten kan ik niets over zeggen, we hebben geen contact gehad

NIBE-SVV

Allemaal prima te doen!! Alleen graag meer duidelijkheid over de afronding bedragen bij vragen met sommen. Bij de cursus leer je bijvoorbeeld dat de belastingdienst op ronde bedragen afrondt en bij... Allemaal prima te doen!! Alleen graag meer duidelijkheid over de afronding bedragen bij vragen met sommen. Bij de cursus leer je bijvoorbeeld dat de belastingdienst op ronde bedragen afrondt en bij andere opgaven weer wel of niet. Dit is het enige dat ik en ook andere collega's verwarrend vonden. Dus als ik het dan mag aangeven, graag duidelijk aangeven hoe de afronding plaats moet vinden.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Ted

Leerstof was prima. Ik heb alleen geen gebruik gemaakt van docenten en ook niet van de verdere voorzieningen en locaties, maar deze wel met 5 sterren beoordeeld omdat anders de rating te veel... Leerstof was prima. Ik heb alleen geen gebruik gemaakt van docenten en ook niet van de verdere voorzieningen en locaties, maar deze wel met 5 sterren beoordeeld omdat anders de rating te veel omlaag ging. De examen-locatie zou wel een faciliteit mogen hebben voor koffie o.i.d

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Ted! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Johan

Beoordeling docenten is niet aan de orde, want ik heb geen contact gehad. Volledig zelfstandig opleiding online gevolgd.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Johan!
NIBE-SVV

Prima opleidingsmateriaal. Makkelijk door te nemen en de dagelijkse oefeningen zijn top. Vind wel dat niet alle vragen die ik tijdens het PE examen kreeg in de stof behandeld waren. Verder blijf ik... Prima opleidingsmateriaal. Makkelijk door te nemen en de dagelijkse oefeningen zijn top. Vind wel dat niet alle vragen die ik tijdens het PE examen kreeg in de stof behandeld waren. Verder blijf ik het vreemd vinden dat ik als schadebehandelaar dit examen moet doen. 99% van de stof raakt mijn dagelijkse werkzaamheden totaal niet en een adviserende rol heb ik ook niet. Maar dit terzijde.

NIBE-SVV

Ik heb geen contact gehad met docenten.
Vreemd dat de vraag gesteld wordt. Had graag geantwoord nvt

NIBE-SVV

Het was voornamelijk zelfstudie. De examentraining met docent vond ik erg nuttig. Vragen werden goed uitgelegd en het was interactief.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Rob

Meer dan uitstekend

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!