Jolanda

Lesinhoud en oefenmateriaal sloten goed aan op het examen

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn te lezen, Jolanda. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NIBE-SVV

Inhoud leerstof sluit prima aan bij de praktijk. Training en kennisstof prima om online op te nemen en te toetsen aan de hand van de proefexamens. Goede voorbereiding op het examen. De inhoud van de... Inhoud leerstof sluit prima aan bij de praktijk. Training en kennisstof prima om online op te nemen en te toetsen aan de hand van de proefexamens. Goede voorbereiding op het examen. De inhoud van de vragen mag wel meer aansluiten bij het daadwerkelijke examen (meer uitgebreide casussen).

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je waardevolle feedback! We zullen je feedback betreffende de proefexamens met ons meenemen. We gaan voor je duimen dat je het examen hebt behaald!

Bert

Je mag geen adviezen geven over verzekeringstechnische zaken of financiele zaken die niet tot je vakgebied horen. Waarom dan toch zoveel leren over zaken waar je daarna niets meer mee doet?
Het...
Het antwoord zal zijn dat het een brede algemene opleiding is maar ik zou meer voorstander zijn van wft specialistische opleidingen die echt alleen maar betrekking hebben op je eigen vakgebied.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Bert! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Ronak

Ik heb een fijne ervaring hier gehad! Alles was overzichtelijk.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen, Ronak. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Jacques

Prima training duidelijke uitleg en voorbeelden, prettige open docent.

Reactie NIBE-SVV:

Hi Jacques, Bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.

Sualies

Enorm leerzaam en direct toepasbaar

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen, Sualies. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Johan

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Johan!
NIBE-SVV

Ik heb de online versie gevolgd. Is goed opgebouwd, veel, maar te doen.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Wim

Lesmateriaal is uitstekend. verder is deze PE training verplicht,

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen, Wim. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Wendy

Volledig online gevolgd. Lesstof op website is duidelijk en overzichtelijk en trainingen zijn prettig. Docenten nvt geweest. Geen gebruik van hoeven maken. Jammer dat examenlocaties zijn afgestoten.... Volledig online gevolgd. Lesstof op website is duidelijk en overzichtelijk en trainingen zijn prettig. Docenten nvt geweest. Geen gebruik van hoeven maken. Jammer dat examenlocaties zijn afgestoten. Daarbij jammer dat foute antwoorden niet in te zien zijn. Hierdoor kan er niet geleerd worden van gemaakt fouten.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Wendy! Bedankt voor het delen van je beoordeling!