NIBE-SVV

Prima. Heb het nodig voor mijn werk. Goed geregeld allemaal, ook met Corona - regels

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Les materiaal was duidelijk

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!
NIBE-SVV

Opleiding heb ik online gevolgd. Ik miste aansluiting van de lesstof met de examen; Examentraining vond ik heel summier. Ik heb in het verleden betere examentraining van andere aanbieders gehad en... Opleiding heb ik online gevolgd. Ik miste aansluiting van de lesstof met de examen; Examentraining vond ik heel summier. Ik heb in het verleden betere examentraining van andere aanbieders gehad en die sloten meer aan de werkelijke examen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Ik vond het taalgebruik moeilijk. Vaak lange en wollige zinnen. Kort en bondig leest voor mij een stuk plezieriger.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het taalgebruik met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het taalgebruik met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Duidelijk lesmateriaal online. Niet alle stof sluit volledig aan bij mijn functie, evengoed leerzaam

Jafeth Isaak Zacharias

Er is geen sprake geweest van een docent. Het boek met de artikelen past niet volledig bij het PE examen. Dat gold trouwens ook voor de NIBE oefenvragen. Soms gewoon niet terug te vinden in de... Er is geen sprake geweest van een docent. Het boek met de artikelen past niet volledig bij het PE examen. Dat gold trouwens ook voor de NIBE oefenvragen. Soms gewoon niet terug te vinden in de artikelen. Daarnaast is de elearning omgeving niet vriendelijk in gebruik. Ik vind het lastig om de juiste vragen te blijven krijgen m.b.t. het geleerde.

Annemieke

Erg veel vragen over Zorg in verhouding

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Annemieke! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Jack

Ik vind de toets ten opzichte van oefenmateriaal niet altijd goed overeenkomen. We zijn niet allemaal specialisten op teveel onderwerpen. Word regelmatig teveel ingezoomd op 'weetjes' op onderwerpen... Ik vind de toets ten opzichte van oefenmateriaal niet altijd goed overeenkomen. We zijn niet allemaal specialisten op teveel onderwerpen. Word regelmatig teveel ingezoomd op 'weetjes' op onderwerpen waar ik totaal niet mee in aanmerking kom. Oefenateriaal vind ik ook niet altijd duidelijk. Beter dan om de 'rode draad' eruit te filteren in examen. Blijft dan ook beter hangen dan bijvoobeeld een datum.
Soms heb ik het gevoel dat het knippen en plakken is van teksten in oefenmateriaal en leest het niet handig weg, is dan erg onduidelijk.

Reactie NIBE-SVV:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling, Jack!
Met vriendelijke...

Astrid

Nou de cursusdag, De docent kwam niet opdagen. Half uur aan de lijn gehangen met de planning. Eerst wachten tot er werd opgenomen, toen doorverbonden, toen even in de wacht gezet omdat er iets... Nou de cursusdag, De docent kwam niet opdagen. Half uur aan de lijn gehangen met de planning. Eerst wachten tot er werd opgenomen, toen doorverbonden, toen even in de wacht gezet omdat er iets uitgezocht moest worden, dit duurde zo lang dat telefoon weer overging en kennelijk op een andere afdeling terecht kwam, zij verbond mij weer door naar de juiste afdeling. Daar duurde het weer heel lang tot er weer opgenomen werd en toen verbrak de verbinding. Opnieuw gebeld, duurde weer lang voor opgenomen, maar toen te horen gekregen dat de docent niet zou komen.

Op E-connect stond de dag ervoor al dat er nog geen docent was en probeerde ik smiddags te bellen (ook met 2 andere vragen), maar helaas niemand nam meer op. Het was fijn geweest als dit dinsdag al door jullie gesignaleerd en doorgegeven was aan de leerlingen. Had ons een reis bespaart en een dag werk wat ik in moet lopen, omdat ik het zo druk heb. De mails van de afgelopen 2 weken werden ook niet meer beantwoord.

Overigens zijn uw medewerkers allemaal wel heel vriendelijk en proberen oplossingen te zoeken, maar het is zo jammer dat de bereikbaarheid en terugkoppeling alleen snel is als u studenten probeert te werven en daarna valt de service een beetje weg.

Ook jammer dat ik al vanaf november zou starten voor klassikale variant, maar dit steeds verzet werd. Ik had mij er oprecht ontzettend op verheugd. Ook vind ik virtuele lessen niet fijn en heb alle begrip voor Corona-problematiek en tot een bepaalde hoogte dat er te weinig aanmeldingen zijn, maar de cursussen lijken mij duur genoeg om hier soms een mouw aan te passen.

Reactie NIBE-SVV:

Hoi Astrid, het spijt ons te lezen dat niet alles is verlopen, zoals je van ons verwacht. We hebben je feedback intern doorgestuurd naar onze collega's. Zij zullen hier een terugkoppeling op geven... Hoi Astrid, het spijt ons te lezen dat niet alles is verlopen, zoals je van ons verwacht. We hebben je feedback intern doorgestuurd naar onze collega's. Zij zullen hier een terugkoppeling op geven per telefoon or e-mail die bij ons geregistreerd staat. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

De cursus voldeed aan mijn verwachtingen.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is fijn om te horen. Bedankt voor je beoordeling.