Hilly

Het was een leuke leerzame training. De docenten waren prima. * TIP - Aanvulling lesmateriaal - Het lesmateriaal had ik graag aangevuld gezien met een soort van werkboek met vragen o.i.d. Op deze... Het was een leuke leerzame training. De docenten waren prima. * TIP - Aanvulling lesmateriaal - Het lesmateriaal had ik graag aangevuld gezien met een soort van werkboek met vragen o.i.d. Op deze manier hadden we er thuis ook nog wat aan kunnen werken doen d.m.v. het uitwerken van vragen en dan later te bespreken in een les.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Hilly! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Greta

Prima thuis te volgen

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!
NIBE-SVV

Ik vond het examen behoorlijk pittig met veel vragen die ik niet direkt in de stof ben tegengekomen

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Laura

In principe een goede online omgeving die makkelijk te volgen is. Echter vind ik dat de vragen uit het examen niet te vergelijken zijn met de vragen uit de oefenexamens. Daar worden toch echt een... In principe een goede online omgeving die makkelijk te volgen is. Echter vind ik dat de vragen uit het examen niet te vergelijken zijn met de vragen uit de oefenexamens. Daar worden toch echt een ander soort vragen gesteld. Enkelen komen wel overeen, echter het overgrote deel niet, en dan doel ik uiteraard op vraagstelling, niet de letterlijke vragen. Ik scoorde bij de oefenexamens enkel negens en tienen, terwijl ik eerst een 4 en daarna gelukkig een 6 haalde op het officiële examen. Oefenexamens zijn niet representatief.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Laura! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen! We hopen dat je desondanks tevreden... Bedankt voor het achterlaten van je review, Laura! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen! We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Ik heb geleerd vanuit het digitale boek en geen lessen gevolgd. Verder heb ik veel vragen geoefend met de memory trainer. Helaas kwamen de vragen niet overeen met de gestelde vragen in het examen.... Ik heb geleerd vanuit het digitale boek en geen lessen gevolgd. Verder heb ik veel vragen geoefend met de memory trainer. Helaas kwamen de vragen niet overeen met de gestelde vragen in het examen. Ook de uitleg van sommen vond ik minimaal. Voor mijn volgende PE examen zal ik geen gebruik willen maken van NIBE.

NIBE-SVV

Lesmateriaal wijkt af van het examen, geen duidelijke uitleg van rekenvragen. bij het plannen van een nieuw examen duurt het dagen. geen prettige leeromgeving. overgestapt naar Lindehaeghe.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat niet allemaal verlopen is zoals je van ons had verwacht. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!... Het spijt ons te lezen dat niet allemaal verlopen is zoals je van ons had verwacht. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Kelly

Ik vond het examen totaal niet aansluiten op de lesstof in het boek en de e-learning. Ik kon antwoorden op vragen totaal niet terug vinden in het boek. Ik heb mijn examen pas kunnen halen nadat ik... Ik vond het examen totaal niet aansluiten op de lesstof in het boek en de e-learning. Ik kon antwoorden op vragen totaal niet terug vinden in het boek. Ik heb mijn examen pas kunnen halen nadat ik examentraining buiten NIBE had gevolgd.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat het examen niet aan sloot op de lesstof en de e-learning. Mocht je hierover een klacht willen indienen, dan kun je dit direct via e-connect doen of stuur ons even een... Het spijt ons te lezen dat het examen niet aan sloot op de lesstof en de e-learning. Mocht je hierover een klacht willen indienen, dan kun je dit direct via e-connect doen of stuur ons even een bericht op Social Media. Dan helpen we je er graag bij. Voor nu wens ik je een fijne dag verder toe.
NIBE-SVV

Ik heb de opleiding online gevolgd en daarom geen les gehad van docenten. Ik kan deze vraag dus niet beantwoorden.

De online leeromgeving heeft te weinig vragen om mee te oefenen. Na een...

De online leeromgeving heeft te weinig vragen om mee te oefenen. Na een paar keer vragen oefenen, zijn de vragen op en is het een herhaling van zetten. Je kunt de leeromgeving zo instellen dat je elke dag vragen te beantwoorden krijgt, maar dan krijg je dus op den duur alleen maar vragen die je al eerder hebt gehad. Uitbreiding van de vragen zou goed zijn.

Ik werk bij een verzekeraar als brandacceptant. Ik kan bitter weinig van de lesstof van Wft-PE Schadeverzekering Zakelijk gebruiken, omdat a) mijn kennis over de relevante onderwerpen al verder gaat dan wat er in de syllabus staat en b) ik het merendeel van de lesstof in de dagelijkse praktijk niet gebruik, dus er eigenlijk niets aan heb om hierover te leren, tenzij uit een verlangen naar kennis en/of nieuwsgierigheid. De opleiding sluit heel matig aan bij mijn beroepspraktijk, ook al omdat uit de lesstof blijkt dat deze vrijwel volledig is bedoeld voor mensen die bij verzekeringsadviseurs werken. Deze is te algemeen als je specialistisch werk doet.

Het levert voor mij niets op om die Wft-PE elke drie jaar te doen, behalve dat ik mijn baan hou. Op mijn werk heeft het totaal geen impact. Ik doe dat examen eens in de drie jaar en daarna vergeet ik het weer.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NIBE-SVV

Stof sluit niet aan op werk (schadebehandelaar. Stof gericht op tussenpersoon. Info over oa beveiliging panden, veranderingen zorgverzekeraar niet nodig voor werk. Zou liever hebben dat M&S cursus... Stof sluit niet aan op werk (schadebehandelaar. Stof gericht op tussenpersoon. Info over oa beveiliging panden, veranderingen zorgverzekeraar niet nodig voor werk. Zou liever hebben dat M&S cursus moet worden herhaald.
Stof erg saai gegeven. Niet duidelijk aangegeven wat je moet weten (boek Hoffelijk gezien, vind stof toegangkelijker aangeboden.
E-learning moest ik altijd veel zoeken, waar, zit nu wat. Memotrainer is wel fijn.
Niet te maken gehad met een docent.
Examenlocatie (Lwarden). Ik zat net om de hoek. Achter mij kwamen steeds andere mensen binnen, daar had ik last van. Er waren zelfs die goedemorgen zeiden als ze binnenkwamen terwijl ik bezig was met examen. Ook waren er in omgeving bouwvakkers aan het werk met lawaai (boren).

NIBE-SVV

Ik vond de aangeboden leerstof niet aansluiten bij het examen. Ik miste veel informatie