Bart

Het was e-learning en ik heb geen beroep gedaan op de docenten. De examentraining geeft een vals gevoel van veiligheid. De werkelijke examenvragen zijn van een wat steviger kaliber, hebben net een... Het was e-learning en ik heb geen beroep gedaan op de docenten. De examentraining geeft een vals gevoel van veiligheid. De werkelijke examenvragen zijn van een wat steviger kaliber, hebben net een andere insteek. De stof zoals NIBE-SVV die presenteerde, lijkt dus niet goed aan te sluiten op het examen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Bart! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
NIBE-SVV

Waarom ontbraken in het studieboek duidelijke berekeningen aangaande de herbouwwaarde, box 3 , e.d. Ook de behandeling van de VRKI in het boek sloot niet aan bij het niveau van de examenvragen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Wim

Ik vind een te groot gedeelte van de oefenvragen/oefenexamens NIET echt goed aansluiten/overeenkomen met de daadwerkelijke examenvragen en vind het in totaal wel interessant maar best wel pittig!... Ik vind een te groot gedeelte van de oefenvragen/oefenexamens NIET echt goed aansluiten/overeenkomen met de daadwerkelijke examenvragen en vind het in totaal wel interessant maar best wel pittig! Geen docent ingeschakeld/geraadpleegd

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Wim! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
NIBE-SVV

Het lesmateriaal sluit niet goed aan bij het examen.
docenten nvt

Joop

Er zouden wat meer verschillende oefenexamens mogen zijn. Voor de rest prima.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Joop! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
NIBE-SVV

In het begin reageerde de docent niet of nauwelijks. Ik moest paar contact met jullie opnemen om iets voor elkaar te krijgen. Ook klopte in het begin niets van de opdrachten (verkeerde verwijzing... In het begin reageerde de docent niet of nauwelijks. Ik moest paar contact met jullie opnemen om iets voor elkaar te krijgen. Ook klopte in het begin niets van de opdrachten (verkeerde verwijzing naar lesstof). Ook hiervoor contact opgenomen. Uiteindelijk werd ik in een ander startgroep gezet. Hierbij kreeg ik opeens een lesboek (wat een stuk meer verduidelijking gaf). Als ik nu de module opdracht bekijk t.o.v. van de oefenopdrachten, is dit totaal anders. Tijdens de oefenopdrachten ben ik nooit iets tegengekomen over een advies geven over een financiering. De opleiding zou eigenlijk een stuk beter moeten aansluiten op de moduleopdracht, zodat je hier ook echt op voorbereid wordt.

NIBE-SVV

Er zaten vragen tussen de toets die waarvan het antwoord NIET terug te vinden is in het leerboek en ook niet in de digitale omgeving. Dat vind ik echt schandalig!

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat de lesstof niet correspondeert met de toets. Je kunt via e-connect eenvoudig een klacht indienen. Mocht je hier assistentie bij willen, stuur ons dan even een berichtje op... Het spijt ons te lezen dat de lesstof niet correspondeert met de toets. Je kunt via e-connect eenvoudig een klacht indienen. Mocht je hier assistentie bij willen, stuur ons dan even een berichtje op Social Media. Voor nu wens ik je een fijne dag verder toe.

Willemijn

Prima te doen online.
Alleen wacht ik na 9 weken nog steeds op mijn diploma.....

Reactie NIBE-SVV:

Hoi Willemijn, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega over je diploma en dat de heraanvraag bij DUO is ingediend. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en... Hoi Willemijn, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega over je diploma en dat de heraanvraag bij DUO is ingediend. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Jurgen

Het boek zou de helft korter kunnen als er niet zoveel wordt herhaald. Dat zou een stuk makkelijker leren zijn. De inhoud wordt op een ouderwetse manier uitgelegd. Weinig tot geen video-instructies... Het boek zou de helft korter kunnen als er niet zoveel wordt herhaald. Dat zou een stuk makkelijker leren zijn. De inhoud wordt op een ouderwetse manier uitgelegd. Weinig tot geen video-instructies etc. Tijd voor vernieuwing van de A-opleidingen.

Nibe-SVV is een zeer slechte en klantonvriendelijke organisatie. Ik zou eerst in februari examentraining hebben, toen werd het uitgesteld tot maart, toen tot 19 april en nu moet ik mij conformeren aan 21 april overdag (terwijl ik afspraken heb) en ook nog een online terwijl ik fysiek en in de avond had geboekt. Enige oplossing kan niet worden geboden. Zeer slechte service. Als ik zo met mijn klanten om ga dan heb ik snel geen werk meer.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt me te lezen dat niet alles verloopt zoals je van ons verwacht. We zien dat je inmiddels een klacht hebt ingediend. Mijn collega's zullen zo snel mogelijk bij je terugkomen. Nogmaals... Het spijt me te lezen dat niet alles verloopt zoals je van ons verwacht. We zien dat je inmiddels een klacht hebt ingediend. Mijn collega's zullen zo snel mogelijk bij je terugkomen. Nogmaals bedankt voor je geduld.
NIBE-SVV

Geen ervaring met docenten alleen online gevolgd

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!