Veel te ingewikkeld geschreven

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NIBE-SVV

Vervelend dat de lessen ondanks Corona niet online werd gegeven

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NIBE-SVV

De lesstof sluit niet aan bij mijn dagelijkse praktijk maar moet het gewoon halen. de memotrainer vond ik bar en bar slecht. zat vol met taal- en spelfouten. een vraag moest ik bijvoorbeeld 3 keer... De lesstof sluit niet aan bij mijn dagelijkse praktijk maar moet het gewoon halen. de memotrainer vond ik bar en bar slecht. zat vol met taal- en spelfouten. een vraag moest ik bijvoorbeeld 3 keer lezen maar naar de antwoorden kijkende kwam ik er nog niet uit. een klager wordt een slager genoemd etc. dit heb ik al doorgegeven aan mijn trainer.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Michiel

De vraagstelling ooit de opleiding vond ik niet goed matchen met die van de examens

Caroline

Ik vond de vragen niet aansluiten op het examen. En de memo trainer gaf na aantal trainingen steeds dezelfde vragen. Waar je niets aan had

Marja

Wat mij wel opviel dat enkele vragen op het examen niet overeenkwamen met de leerstof

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Marja! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...
NIBE-SVV

Ik ben niet meer WFT-plichtig maar vind het jammer om de certificering te laten verlopen. Daarom heb ik de PE opleiding gedaan.
Was goed zelf te doen met het boek, de e-learning en het...
Was goed zelf te doen met het boek, de e-learning en het oefenmateriaal.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Sill

Heb de leraar 1x nodig gehad, maar helaas geen reactie

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt me te lezen dat je niet in contact bent geweest met de docent. We zullen je feedback met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Het spijt me te lezen dat je niet in contact bent geweest met de docent. We zullen je feedback met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

De cursus heb ik online gevolgd. Daarbij hoefde ik geen docent te raadplegen. De proefexamens heb ik redelijk gemaakt. Wel zag ik een vraag (over geboorteverlof) waarbij het goede antwoord fout werd... De cursus heb ik online gevolgd. Daarbij hoefde ik geen docent te raadplegen. De proefexamens heb ik redelijk gemaakt. Wel zag ik een vraag (over geboorteverlof) waarbij het goede antwoord fout werd gerekend (en bij het antwoord dat goed werd gerekend, uit de toelichting bleek dat dat antwoord juist fout was).
De cursus sluit niet echt aan bij mijn werk (prive had ik er meer aan), en van sommige examenonderwerpen vraag ik me af of het noodzakelijke kennis is voor een adviseur Zakelijk.
Ben met een mooi cijfer geslaagd!

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat het goede antwoord alsnog fout werd gerekend. We zijn verder blij om te lezen dat je wel geslaagd bent. Gefeliciteerd!

Harry

Online leeromgeving was goed, echter soms waren onderdelen niet makkelijk te vinden (zaten naar mijn gevoel een beetje verscholen in de leeromgeving). Met jullie "telefonische hulplijn" werd dat... Online leeromgeving was goed, echter soms waren onderdelen niet makkelijk te vinden (zaten naar mijn gevoel een beetje verscholen in de leeromgeving). Met jullie "telefonische hulplijn" werd dat wel weer opgelost maar dat zou eigenlijk niet nodig horen te zijn. Wat mij ook is opgevallen: de testvragen in jullie leeromgeving waren best anders van aard dan de vragen op het daadwerkelijke examen. Bij het examen had ik daarnaast de indruk dat er ook een aantal zogenaamde "instinkers" bij zaten. Ander punt wat mij opviel (en daar waarschuwde de docent ook voor) dat het examen zo is opgesteld met vragen/opdrachten dat er weinig tijd was om eventjes goed na te denken over iets. De examnevragen moesten met een behoorlijk straf tempo beantwoordt worden, Dat is uiteraard geen verwijt naar jullie, maar misschien kan NIBE/SVV dit wel aankaarten als verbeterpunt bij de examen-instanties. Voorts ben ik benieuwd hoe de WFT PE-examens in algemene zin zijn gemaakt (slagingspercentages, gemiddelde eindscores, etc) en hoop ik dat daar nog een nieuwsbericht over komt. Ik ben geslaagd voor het WFT PE examen en dan is tevredenheid ook op zijn plaats. Hoop dat jullie iets hebben aan deze feedback.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback Harry. Ik heb je bericht intern doorgezet, ook om je vraag te beantwoorden. Mijn collega's zullen spoedig bij je terug komen per e-mail of telefoon die bij ons staat... Bedankt voor je feedback Harry. Ik heb je bericht intern doorgezet, ook om je vraag te beantwoorden. Mijn collega's zullen spoedig bij je terug komen per e-mail of telefoon die bij ons staat geregistreerd. Voor nu wens ik je een fijne dag verder toe.