NIBE-SVV

De deelname aan de online omg3eving in de classroom werkte niet ideaal. Terwijl hetbij de 'test'wel goed verliep. Lesinhoud was prima.

NIBE-SVV

Het is weer even een upate van de veranderingen die de afgelopen periode heeft plaatsgevonden. Altijd weer even fijn om weer op de hoogte te zijn.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Adri

Geen docenten, geen voorzieningen en locaties

Prima.

Edwin

Ik heb geen contact gehad met de docent. Ik ga ervan uit dat deze gewoon goed is. Voor de rest alles prima.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Edwin!

Prima te doen

Rosa

Ik vond de oefen examens en memo trainer fijn om mee te werken. Het verbaasde me wel dat 50% van het examen begrijpend lezen was, wat niet aansloot bij de oefen examens.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Linda

De docent behandelde goede voorbeelden in de les, soortgelijke vragen kwamen ook in het examen naar voren.

Ik vind het een enorme misser dat de online lesstof niet goed op een telefoon leesbaar is.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen! We hopen dat je desondanks tevreden bent over... Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen! We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Sabrina

Lesmateriaal overzichtelijk

NIBE-SVV

Boek en digitale leerboek, memotraining en examentraining goed.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.