Ronald

Ik vond de hele opleiding goed verzorgd, de documentatie overzichtelijk en de docent was super

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen, Ronald! Bedankt voor het achterlaten van je review!

Emir

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Emir!

Leo

De vragen op het examen zelf weken nogal af van de oefenvragen en oefenexamens in de opleiding. Dat maakte het er niet gemakkelijker op om te slagen maar het is gelukkig wel gelukt.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Leo! Gelukkig is het gelukt en gefeliciteerd! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!... Bedankt voor het achterlaten van je review, Leo! Gelukkig is het gelukt en gefeliciteerd! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Tom

Informatieve en leerzame training.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen, Tom! Bedankt voor het achterlaten van je review!
NIBE-SVV

Actuele informatie. Goed om zo de meest actuele zaken behandelen

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Saskia

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Saskia!

...

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Jan

Zeer betrokken docente

Reactie NIBE-SVV:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Jan! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Annemarie

Ik heb alleen de e-learning gevolgd en oefenexamens gemaakt. Ik heb geen docenten gesproken.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Annemarie! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Martin

Geen verdere opmerkingen

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.