Walter

De wijze van studeren en vooral de memo-trainer vind ik erg prettig. Die heb ik veel gebruikt en daar ook veel van geleerd. Het totaal pakket aan onderwerpen past minder bij mijn werkzaamheden.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling! We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Meer herhaling dan nieuwe dingen gezien

Was prima

Brigitte

Lesinhoud prima

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen, Brigitte! Bedankt voor het achterlaten van je review!

Rene

Examen kwam niet overeen met de geleerde stof. veel pietluttige vragen

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Rene! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...
NIBE-SVV

Volledig online gevolgd zonder hulp docenten, prima te doen, duidelijk, drillster heel prettig. Top!

NIBE-SVV

Geen docent gehad. Voornamelijk trainingapp gevolg. Dagelijks vragen ontvangen. Prima methode.

Erika

Het heeft me enorm geholpen

Reactie NIBE-SVV:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Erika! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Monique

De locatie was oudewets en het examenlokaal was niet individueel. Daardoor was ik erg afgeleid.

Reactie NIBE-SVV:

Goed dat je dit aangeeft, Monique. Het spijt ons te horen dat je je niet volledig kon focussen vanwege het examenlokaal. Uiteraard nemen we deze feedback met ons mee ter verbetering van onze... Goed dat je dit aangeeft, Monique. Het spijt ons te horen dat je je niet volledig kon focussen vanwege het examenlokaal. Uiteraard nemen we deze feedback met ons mee ter verbetering van onze locaties.
Dankjewel voor het plaatsen van je beoordeling!

Umer

Misschien wat meer tijd reserveren voor de training

Reactie NIBE-SVV:

Goed dat je dit aangeeft, Umer. We nemen dit met ons mee.
Dankjewel voor het plaatsen van je beoordeling!