Maaike

Heb eerder opleidingen via Hoffelijk gevolgd. Daarvond ik de manier van tussentijds toetsen na iedere paragraaf en hoofdstuk prettiger. eerst de stof voldoende beheersen dan pas verder.
Heb...
Heb gedurende proces geen contact gehad met docent. Daar kan ik weinig over zeggen. Ook geen contact met bv een studiebegeleider. Of het aansluit bij mij beroepspraktijk moet nog blijken.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Jolanda

De training is zeer doeltreffend en effectief. Lesinhoud is beknopt maar voldoende omdat er reeds thuisstudie is geweest.
Training is kort maar zeer krachtig.

Reactie NIBE-SVV:

Hallo Jolanda, wat fijn dat je de training als leerzaam hebt ervaren. Bedankt voor het delen van je feedback!

Billel

Erg leerzaam.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je de training als leerzaam hebt ervaren, Billel! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
NIBE-SVV

Heel veel vragen op het examen hadden niet echt betrekking op de inhoud van het leerboek. Als je enkel het boek had geleerd kon je het examen nooit halen. Ik miste in het leerboek vooral veel... Heel veel vragen op het examen hadden niet echt betrekking op de inhoud van het leerboek. Als je enkel het boek had geleerd kon je het examen nooit halen. Ik miste in het leerboek vooral veel oefenvragen, met antwoorden. Ook moest je kennis halen uit andere bronnen om het examen te kunnen halen. Er werd op het examen overigens aanvullend sterk een beroep gedaan op je kennisniveau die je in de loop der jaren in de praktijk hebt opgedaan.

Reactie NIBE-SVV:

Hallo, bedankt voor het delen van je feedback. Dit is erg waardevolle feedback en we zullen dit zeker meenemen ter verbetering van ons lesmateriaal. Bedankt voor het delen!
Met vriendelijke...
NIBE-SVV

Soms fouten in berekeningen qua getallen, dubbele teksten in het tekstboek.
Soms fouten in berekeningen qua getallen, dubbele teksten in het tekstboek.
Het duurde bijna 3 weken voordat ik in de e-learning kon en toen op de telefoon was het zo klein dat het amper leesbaar was. Gelukkig kreeg ik het tekstboek via mail, daar was het wel goed leesbaar.
De vragen kun je maar 1 x maken, dan blijven de antwoorden staan.
Niet echt mijn voorkeurs opleider.

Reactie NIBE-SVV:

Hallo, bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak betreffende de problemen die je ervaarde tijdens het inloggen in de online leeromgeving. Ook willen we je danken... Hallo, bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak betreffende de problemen die je ervaarde tijdens het inloggen in de online leeromgeving. Ook willen we je danken voor je feedback betreffende het lesmateriaal. Uiteraard nemen wij dit mee om te kijken hoe we het lesmateriaal kunnen verbeteren.

Nathalie

Het was te veel stof om in twee dagen te behandelen. Hierdoor had de docent te weinig tijd om zaken goed uit te leggen. De digitale omgeving werkte niet optimaal, vaak veel tijd kwijt omdat mensen... Het was te veel stof om in twee dagen te behandelen. Hierdoor had de docent te weinig tijd om zaken goed uit te leggen. De digitale omgeving werkte niet optimaal, vaak veel tijd kwijt omdat mensen geen geluid hadden etc. Als ik opnieuw mocht kiezen, zou ik de opleiding fysiek volgen. De casussen waren wel fijn om de theorie in de praktijk te brengen. Maar om me goed voor te bereiden op het examen, zou ik meer tijd willen besteden aan het doornemen van oefenvragen.

Reactie NIBE-SVV:

Hallo Nathalie, onze excuses voor het ongemak. Het kan voorkomen dat er technische storingen zijn waardoor een les misschien niet soepel verloopt. Uiteraard nemen wij dit mee in de feedback om te... Hallo Nathalie, onze excuses voor het ongemak. Het kan voorkomen dat er technische storingen zijn waardoor een les misschien niet soepel verloopt. Uiteraard nemen wij dit mee in de feedback om te kijken hoe we de online leeromgeving kunnen verbeteren. Goed dat je aangeeft dat het teveel lesstof is voor twee dagen en er te weinig tijd is voor het doornemen van oefenvragen. We zullen dit met ons meenemen.

Cornelis

Ik heb geen gebruik gemaakt van een docent vandaar het midden oordeel. Het zijn veel onderwerpen waarvan misschien 10% op mijn beroepspraktijk betrekking hebben vandaar dat lage oordeel.

Reactie NIBE-SVV:

Hallo Cornelis, dankjewel voor je waardevolle feedback. We betreuren te horen dat de onderwerpen niet volledig aansluiten bij jouw beroepspraktijk. We hopen dat je desondanks leuke en leerzame... Hallo Cornelis, dankjewel voor je waardevolle feedback. We betreuren te horen dat de onderwerpen niet volledig aansluiten bij jouw beroepspraktijk. We hopen dat je desondanks leuke en leerzame lessen hebt gehad.
NIBE-SVV

Het is een goede basis opleiding, die voor mij eigenlijk niet van toepassing was, had al 5 jaar gestudeerd in het vakgebied. Echter viel mij wel op dat de docent eigenlijk niet precies wist wat er... Het is een goede basis opleiding, die voor mij eigenlijk niet van toepassing was, had al 5 jaar gestudeerd in het vakgebied. Echter viel mij wel op dat de docent eigenlijk niet precies wist wat er van hem gevraagd werdt en was hij niet helemaal bij met de stof. Daarnaast viel het mij op dat er een wezelijk verschil zat tussen het examen en de oefenvragen. het examen had een hele andere vraagstelling, hierop zouden jullie beter moeten voorbereiden...

Reactie NIBE-SVV:

Goed dat je dit aangeeft! We vinden het jammer om te lezen dat de opleiding niet volledig aansloot bij jouw voorgaande studies. We zullen je feedback betreffende de oefenvragen met ons meenemen,... Goed dat je dit aangeeft! We vinden het jammer om te lezen dat de opleiding niet volledig aansloot bij jouw voorgaande studies. We zullen je feedback betreffende de oefenvragen met ons meenemen, dank hiervoor!

Barbra

Vragen aan de docent werden niet of nauwelijks en vaak heel laat beantwoord. De antwoorden sloten niet aan bij wat ik vroeg/nodig had. In de stof worden sommige lastige onderwerpen erg theoretisch... Vragen aan de docent werden niet of nauwelijks en vaak heel laat beantwoord. De antwoorden sloten niet aan bij wat ik vroeg/nodig had. In de stof worden sommige lastige onderwerpen erg theoretisch en ingewikkeld uitgelegd. Ook de indeling van de onderwerpen vond ik niet heel logisch.

Reactie NIBE-SVV:

Hallo Barbra, bedankt voor je waardevolle feedback. We betreuren het te lezen dat je niet veel aan de antwoorden hebt gehad. We zullen je feedback betreffende de docent en de lesstof met ons... Hallo Barbra, bedankt voor je waardevolle feedback. We betreuren het te lezen dat je niet veel aan de antwoorden hebt gehad. We zullen je feedback betreffende de docent en de lesstof met ons meenemen.
NIBE-SVV

Van de docent en locatie heb ik geen gebruik gemaakt. Ik miste in de lesstof wel berekeningen. Tijdens het examen kwamen er berekeningen voorbij die niet in de lesstof zaten, maar wel bij de... Van de docent en locatie heb ik geen gebruik gemaakt. Ik miste in de lesstof wel berekeningen. Tijdens het examen kwamen er berekeningen voorbij die niet in de lesstof zaten, maar wel bij de proefexamens. Als er berekeningen gevraagd worden is het mooi dat hier uitleg over geweest is.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Goed dat je aangeeft dat de berekeningen niet in de lesstof waren meegenomen. We kunnen ons voorstellen dat je hier graag uitleg over had gehad en... Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Goed dat je aangeeft dat de berekeningen niet in de lesstof waren meegenomen. We kunnen ons voorstellen dat je hier graag uitleg over had gehad en zullen deze feedback zeker met ons meenemen.