Lex

Ikzelf ben werkzaam als Brandschadebehandelaar. Voor mij teveel vragen dien niets met Brand van doen hebben

Reactie NIBE-SVV:

Hallo Lex, bedankt voor het delen van je feedback. We vinden het jammer om te horen dat de lesinhoud niet volledig aansloot bij je wensen. Goed dat je aangeeft dat de vragen niet over het juiste... Hallo Lex, bedankt voor het delen van je feedback. We vinden het jammer om te horen dat de lesinhoud niet volledig aansloot bij je wensen. Goed dat je aangeeft dat de vragen niet over het juiste onderwerp gingen. We zullen hier even gaan induiken.

Hester

Voor mij geldt een fractie van de lesstof (caravanverzekeringen). Daarnaast werd in de examentraining enkel herhaald wat ik al had geleerd in de online omgeving. Graag zou ik daar nieuwe vragen... Voor mij geldt een fractie van de lesstof (caravanverzekeringen). Daarnaast werd in de examentraining enkel herhaald wat ik al had geleerd in de online omgeving. Graag zou ik daar nieuwe vragen terugzien en vragen die daadwerkelijk aansluiten met wat er in het examen wordt gevraagd. Gericht op het toetsen van kennis en niet dusdanig om je erin te laten trappen. Uiteindelijk gaat het om de kennis.

Reactie NIBE-SVV:

Goed punt, Hester. We zullen dit meenemen bij de verbetering van onze examentrainingen. We hopen dat je de training desondanks als leerzaam hebt ervaren. Dankjewel voor het delen van je... Goed punt, Hester. We zullen dit meenemen bij de verbetering van onze examentrainingen. We hopen dat je de training desondanks als leerzaam hebt ervaren. Dankjewel voor het delen van je feedback!

Lonneke

Ik vind dat de lesstof erg minimaal is, voor de vragen die daarna per 10 worden gesteld

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je beoordeling, Lonneke! We zullen hier induiken en nemen je feedback mee ter verbetering van onze lesstof.
NIBE-SVV

De opleiding gaat érg ver in de stof voor onze functie van Dagelijkse Bankzaken. Veel zaken hierin zijn voor ons niet relevant in ons advies en dagelijkse werk.

En de vragen die in de...

En de vragen die in de online leerlomgeving worden aangeboden zijn veel herhalend. Jammer dat je niet vaker een proefexamen kon doen.

Reactie NIBE-SVV:

Hallo, we vinden het jammer te lezen dat de lesstof niet volledig aansloot in de beroepspraktijk. Goed dat je aangeeft dat de vragen in de online leeromgeving herhalend zijn. We zullen hier even in... Hallo, we vinden het jammer te lezen dat de lesstof niet volledig aansloot in de beroepspraktijk. Goed dat je aangeeft dat de vragen in de online leeromgeving herhalend zijn. We zullen hier even in duiken en nemen je feedback met ons mee ter verbetering van de leeromgeving.

Martijn

(geen contact gehad met docenten, dus n.v.t.) De lesstof en de vraagstelling in de memotrainer sluit niet aan op het examen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je beoordeling, Martijn! We zullen hier in duiken en nemen je feedback mee ter verbetering van onze lesstof.

Frank

Geen docenten gezien of les gehad. zelfstandig online lesmateriaal gebruikt. was toereikend en uitgebreid.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de e-learning, Frank! Bedankt voor je beoordeling!

Max

Het boek is duidelijk, maar vooral het online oefenen heb ik als erg fijn ervaren. Verder heb ik geen gebruik gemaakt van lessen of docenten.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de e-learning, Max! Bedankt voor je beoordeling!

Jacques

Lesinhoud, lesmateriaal kan ik mijn dagelijkse praktijk toepassen.
Docent was voorbeeldig, practisch man, kon goed motiveren, was zelf gedreven, gemotiveerd.
Locatie, top, in alle...
Lesinhoud, lesmateriaal kan ik mijn dagelijkse praktijk toepassen.
Locatie, top, in alle opzichten. ( locatie, centraal, catering e.d. allemaal top ).

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Jacques! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NIBE-SVV

Geen docent nodig gehad omdat de e-learning duidelijk is.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te lezen! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Samantha

Lesmateriaal vind ik jammer dat er niet een achterliggende achtergrondinformatie hoofdstuk is, Nu wordt alleen aangegeven wat 'nieuw' is en er wordt uitgegaan dat je alles nog weet vanuit de gewone... Lesmateriaal vind ik jammer dat er niet een achterliggende achtergrondinformatie hoofdstuk is, Nu wordt alleen aangegeven wat 'nieuw' is en er wordt uitgegaan dat je alles nog weet vanuit de gewone WFT boeken. Daarnaast gebruiken wij in de praktijk (pensioenverzekeraar) sommige wft kennis niet, dus bepaalde onderwerpen zijn ver van ons bed.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is goede feedback, Samantha. Bedankt voor het delen! We zullen dit met ons meenemen.