Jolanda

De docent gaf verkeerde informatie op mijn vragen. Waardoor ik onnodig een derde keer examen moest doen.

Reactie NIBE-SVV:

Hallo Jolanda, het spijt ons dat te lezen dat je niet de correct informatie hebt verkregen van de docent. We hopen dat je dit bij de docent hebt aangegeven. Als wij nog iets voor je kunnen... Hallo Jolanda, het spijt ons dat te lezen dat je niet de correct informatie hebt verkregen van de docent. We hopen dat je dit bij de docent hebt aangegeven. Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan alsjeblieft contact met ons op via één van onze social media kanalen.
Met vriendelijke groeten,

Sasja

De leerstof sluit aan bij het examen en bij mijn dagelijkse werk. Fijn dat je nog een tekstboek kon bestellen. Ik heb verder geen gebruik gemaakt van docenten of een klassikale opleiding, dus geheel... De leerstof sluit aan bij het examen en bij mijn dagelijkse werk. Fijn dat je nog een tekstboek kon bestellen. Ik heb verder geen gebruik gemaakt van docenten of een klassikale opleiding, dus geheel zelfstudie.

Vraag 1 is n.v.t. kan ik geen oordeel over geven maar die keuze is er niet, vandaar 1 ster.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je de training als leerzaam hebt ervaren, Sasja! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
Met vriendelijke groeten,

Esther

Docent: vriendelijk, reageert snel. Verbeterpunt: reageer inhoudelijk op de vraag die gesteld wordt. Wanneer de cursist een specifiek voorbeeld aangeeft met het verzoek om op basis daarvan uit te... Docent: vriendelijk, reageert snel. Verbeterpunt: reageer inhoudelijk op de vraag die gesteld wordt. Wanneer de cursist een specifiek voorbeeld aangeeft met het verzoek om op basis daarvan uit te leggen welke stappen je precies moet nemen om tot de juiste antwoorden te komen, gebruik dan ook dat specifieke antwoord en geef geen algemene reactie. Daar is een cursist niet mee geholpen.
Wanneer een cursist een examenvraag stelt die meerdere collega's hebben gehad en vraagt naar hoe eea moet worden toegepast/wat het juiste antwoord is en het waarom.....reageer dan niet met: "ga niet af op wat anderen aangeven...eea kan niet helemaal overeenkomen met de examenvraag". Wanneer ik er niet zeker van ben of de vraag wel goed door meerdere collega's is begrepen, zou ik deze vraag niet stellen.

Virtuele examentraining: Vriendelijke docent, echter erg veel geld voor een training waar eigenlijk alleen maar memotrainer vragen aan bod komen en er zelfs fouten in de antwoorden zitten die door het NIBE SVV zijn gegeven. Zorg ervoor dat het geluid optimaal is tijdens de virtuele examentraining. In dit geval lag het probleem niet bij de cursisten, maar bij de docent. Overigens heeft die er alles aan gedaan om eea goed te krijgen, echter zonder resultaat. Laat ook alle berekeningen langskomen tijdens deze training op een sheet. De sheets die de docent gebruikte, aangeleverd door Nibe, bevatte slechts 1 herbouwwaardeberekening. Tijdens de examentraining lag de behoefte vooral bij de rekenopgaven. De docent had niet de mogelijkheid om op het beeldscherm zelf een casus te schetsen en ons het te laten berekenen. Het zou ook fijn zijn als docenten aangeven waar de pijnpunten vaak bij een examen liggen. Bijvoorbeeld: let goed op bij berekeningen Box 3 dat je de eigen woning en de hypotheek daarvan niet meeneemt omdat.....Behoud de examentraining de vorm zoals die nu werd gegeven, dan is het eigenlijk een verkapte memotraining, en zal ik een volgende keer hier niet aan deelnemen. Zeker niet als ik zie wat een dergelijke training kostte

Reactie NIBE-SVV:

Hi Esther, bedankt voor het delen van je uitgebreide feedback. Wij gaan dit doorzetten naar onze collega's van de desbetreffende afdeling. Zij zullen dit dan verder oppakken. Groet, Team NIBE-SVV

Ik merk dat er vanuit NIBE bijna 200 oefenvragen zijn die je tijdens de training kunt gebruiken. Bij het afnemen van het examen ben ik vragen tegengekomen die total niet naar voren zijn gekomen in... Ik merk dat er vanuit NIBE bijna 200 oefenvragen zijn die je tijdens de training kunt gebruiken. Bij het afnemen van het examen ben ik vragen tegengekomen die total niet naar voren zijn gekomen in het oefenmateriaal en je dus kennis op mist. Dit zijn precise die kleine puntjes op de I die wel in het examen gevraagd worden. De stof zou beter kunnen aansluiten op de examinering.

Reactie NIBE-SVV:

Dankjewel voor het delen van je feedback. Wij zullen deze delen met onze collega's van de desbetreffende afdeling. Groet, Team NIBE-SVV

Derya

Nvt

Reactie NIBE-SVV:

Hi Derya, bedankt voor het delen van je beoordeling. Wij vinden het jammer om te zien dat je niet volledig tevreden bent over de opleiding. Groet, Team NIBE-SVV

Wendy

Opleiding e learning komt totaal niet overeen met de examenvragen, Heel veel mist in de opleiding. In de praktijk heb ik het nooit nodig, maar het moet van de wet. Meer achtergrond info zou fijn... Opleiding e learning komt totaal niet overeen met de examenvragen, Heel veel mist in de opleiding. In de praktijk heb ik het nooit nodig, maar het moet van de wet. Meer achtergrond info zou fijn zijn in de e-learning, nu mis ik een heleboel

Reactie NIBE-SVV:

Hi Wendy, dankjewel voor het delen van je feedback. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de e-learning niet overeenkomt met de examenvragen. Wij zullen hier een melding van maken bij de... Hi Wendy, dankjewel voor het delen van je feedback. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de e-learning niet overeenkomt met de examenvragen. Wij zullen hier een melding van maken bij de desbetreffende afdeling. Groet, Team NIBE-SVV

Guendalina

Het lesmateriaal is van 2018 en sluit daarmee niet aan op de huidige praktijk. In de online leer omgeving zitten veel foutjes in de vragen.

Reactie NIBE-SVV:

Hi Guendalina, dankjewel voor het achterlaten van een review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er foutjes in de online omgeving zitten. Stuur ons gerust een privébericht via één van onze... Hi Guendalina, dankjewel voor het achterlaten van een review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er foutjes in de online omgeving zitten. Stuur ons gerust een privébericht via één van onze social media kanalen met meer informatie over deze feedback. Wij kijken dan graag met je mee! Groet, Team NIBE-SVV

Han

De inhoud van PE-WFT Hypothecair Krediet is duidelijk en professioneel verwoord. Ik heb er mijn PE examen mee gehaald. Dus alle lof.

Reactie NIBE-SVV:

Gefeliciteerd met het behalen van je PE-examen, Han! Bedankt voor het delen van je positieve review. Groet, Team NIBE-SVV

Simone

Geen contact gehad met een docent, vandaar daar geen punten voor. Materiaal sloot perfect aan op het examen. Beter dan voorheen!

Reactie NIBE-SVV:

Hi Simone, fijn om te lezen dat je een betere ervaring hebt gehad! Wij willen je bedanken voor het achterlaten van een positieve review. Groet, Team NIBE-SVV

Reactie NIBE-SVV:

Goed om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Wij willen je bedanken voor het delen van je review. Groet, Team NIBE-SVV