NIBE-SVV

De opleiding is van belang voor mijn werk. Ik vind het leuk om nieuwe stof te leren en bij te houden. Als je ouder wordt of bent, dan vind ik wel dat het lastiger is om te leren dan wanneer je 30... De opleiding is van belang voor mijn werk. Ik vind het leuk om nieuwe stof te leren en bij te houden. Als je ouder wordt of bent, dan vind ik wel dat het lastiger is om te leren dan wanneer je 30 bent. Leren kost meer tijd en stress, anyways, wat moet dat moet. Ik heb maar 1x digitaal contact gehad met de docent om een vraag te stellen. Hij gaf een onjuist antwoord op mijn vraag. Beroepsmatig wist ik zeker dat zijn antwoord niet correct was. Ik heb daarom zelf het antwoord gehaald bij de Belastingdienst. Minpuntje dus voor de docent !

Reactie NIBE-SVV:

Hi, het is natuurlijk niet de bedoeling dat de docent een fout antwoord doorgeeft. Fijn om te lezen dat je verder wel tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het achterlaten van je positieve... Hi, het is natuurlijk niet de bedoeling dat de docent een fout antwoord doorgeeft. Fijn om te lezen dat je verder wel tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het achterlaten van je positieve review. Groet, Team NIBE-SVV

Dankjewel voor het delen van een positieve review! Groet, Team NIBE-SVV

Ronaldus Henricus

IK heb de opleiding online gevolgd. Voordeel daarvan is dat je indeling naar eigen inzicht kan maken. Wat ik erg positief ervaren heb, was de snelle reactie van de docenten op mijn vragen

Reactie NIBE-SVV:

Hi Ronaldus, goed om te lezen dat je tevreden bent over de docenten en de opleiding. Wij willen je bedanken voor het achterlaten van een positieve review. Groet, Team NIBE-SVV

Pietro-Marco

Goede inspirerende docent

Reactie NIBE-SVV:

Dankjewel voor het delen van een positieve review, Pietro-Marco. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de docent! Groet, Team NIBE-SVV

Lesmateriaal was prima om mij te laten slagen...

Reactie NIBE-SVV:

Gefeliciteerd! Wij willen je bedanken voor het achterlaten van een positieve review. Groet, Team NIBE-SVV

Marcel

Als schadebehandelaar en fraudecoordinator sluit het examen PE-Vermogen totaal niet meer aan bij mijn beroepspraktijk maar het is zaak de diploma's geldig te houden. Inhoudelijk over de opleiding... Als schadebehandelaar en fraudecoordinator sluit het examen PE-Vermogen totaal niet meer aan bij mijn beroepspraktijk maar het is zaak de diploma's geldig te houden. Inhoudelijk over de opleiding geen klachten

Reactie NIBE-SVV:

Hi, fijn om te lezen dat je toch tevreden bent over de opleiding ondanks dat het niet meer aansluit bij jouw beroepspraktijk. Wij willen je bedanken voor het delen van je review. Groet, Team NIBE-SVV

Docenten hebben veel kennis, actieve lessen. Voorzieningen, lunch bij nibe svv is zeer goed.

Reactie NIBE-SVV:

Goed om te lezen dat de lessen goed zijn bevallen! Wij willen je bedanken voor het achterlaten van een review. Groet, Team NIBE-SVV

Paula

Reactie NIBE-SVV:

Fijn om te zien dat je tevreden bent over de gevolgde opleiding, Paula. Bedankt voor het achterlaten van een review! Groet, Team NIBE-SVV

Dankjewel voor het delen van een positieve review! Groet, Team NIBE-SVV

Johannes Gerardus

Ik kan geen oordeel geven over de docenten, omdat ik geen contact heb gehad met een docent. Mijn oordeel over de online omgeving en de inhoud van de cursus is verder prima.

Reactie NIBE-SVV:

Dankjewel voor het delen van een review, Johannes. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de online omgeving en de inhoud van de cursus! Groet, Team NIBE-SVV